Hvem tror du gjemmer seg i magen? - Gutt eller jente?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Hva tror du at du får denne gangen?
Har du et kjønn du ønsker deg mer en det andre om du skal være helt ærlig?

Hadde vært gøy med jente, siden vi har gutt fra før. Men, like velkomment uansett [emoji173]️ jeg har faktisk ingen følelse på kjønn denne gangen, så det blir spennende å se.

Jeg har en lite følelse av gutt, men har jente fra før så det hadde vært litt moro med en jente til. Både pga klær vi har fra før, og at jeg selv har hatt stor glede av å ha en storesøster[emoji4]

Hva om det er en av hver, og dere ikke vet det enda!

Lurer litt på om det er en jente, selv om det hadde vært veldig praktisk med gutt da (har beholdt det meste av klær fra førstemann)

Jeg tror vi får jente, for mannen har 2 jenter fra før, men har selv aller mest lyst på gutt.

Veldig usikker. Men første var jeg bombesikker på at det var en gutt og det stemte. Nå har jeg ikke så veldig følelse men håper litt på en jente :) sønnen min dermed er bombesikker på at det er en jente. Blir sur hvis vi nevner at det kanskje kan være en gutt :D

Jeg lurer på om jeg bærer på ei jente, men kanskje jeg håper litt på det og, siden vi har gutt fra før. Blir uansett spennende å finne ut! :happy: begge kjønn er like velkommen

Helt i begynnelsen, da jeg fant ut at jeg er gravid trodde jeg det var en gutt, men de siste ukene har det endret seg. Nå tror jeg at det er en jente, mens mannen tror det er en gutt. Vi har bestemt oss for å la det være en overraskelse til fødselen, så blir spennende å se.

Back
Topp