Hvem tror dere ?

Søtnos*

Glad i forumet
Kommer til å bli de mest aktive her inne?

Foreløbig tror jeg deg emoticon, emilie3 og meg selv. Hehe..
Men håper alle blir det i mer eller mindre samme grad, og at vi blir en fin gjeng! 

Må si meg enig med Kakken her altså;o)

Kakken skrev:
Men håper alle blir det i mer eller mindre samme grad, og at vi blir en fin gjeng! 

Line84 skrev:
Må si meg enig med Kakken her altså;o)

Kakken skrev:

Håper jo flere enn oss blir aktive her  Men det ser vi jo etterhvert det .. he he

Søtnos* skrev:
Håper jo flere enn oss blir aktive her  Men det ser vi jo etterhvert det .. he he

håper på det samme

Søtnos* skrev:

Satser på det. Hehe... Når alle har kommet inn og vi har blitt varme i trøya 
Er jo så mye koselig vi kan snakke om og glede oss til! 

Var veldig aktiv forrige svangerskap. Da var jeg sykemeldt hele tiden, og hadde all verdens tid. Denne gangen har jeg store planer om å klare meg i de 50% jeg jobber, også har jeg jo ei frøken som tar tid, så det spørs hvor aktiv jeg blir denne gangen ;)

Jeg var veldig aktiv når jeg gikk gravid sist, så komme nok til å være aktiv her også;) Dette kommer til å bli kjempe gøy :)))))

må nok henge meg på denne :D

hensja skrev:
Jeg blir nok aktiv hvis jeg tester positivt ;-)

Nå har ikke jeg vært her så lenge, men når vi begynner å komme til uka 15 + begynner folk å bli mere aktive :) Var iallefall det som skjedde på forrige terminforumet mitt.. Å vi holder sammen godt enda :) Jeg kommer nok til å mere aktiv ettersom lengre jeg kommer utti svangerskapet :)

Nå har ikke jeg vært her så lenge, men når vi begynner å komme til uka 15 + begynner folk å bli mere aktive :) Var iallefall det som skjedde på forrige terminforumet mitt.. Å vi holder sammen godt enda :) Jeg kommer nok til å mere aktiv ettersom lengre jeg kommer utti svangerskapet :)

hmm.. Vet faktisk ikke hvem jeg tror blir mest aktiv,men den jeg har lagt godt merke til er i allefall Rugekasse

Søtnos og tvilling85 er vel de jeg har sett mest av den siste uka...

Det er så tidlig å si enda :) Vi er en ganske liten gjeng enda, det kommer til å bli mange flere vaggehøner emoticonAlle har vel ikke testet enda heller? 

Men det skal bli morsomt å se! Skal bli veldig hyggelig å bli bedre kjent med dere 

Noen få jeg har lagt merke til, var selv rimelig aktiv på det andre terminforumet mitt under et annet nick:) Er sykemeldt om dagen, så er litt aktiv, leser veldig masse, men litt slapp på svaring

Vanskelig og si! Jeg er nok, av vane, mest på generelt. Om jeg er så heldig at jeg får beholde denne i magen, blir jeg nok veldig aktiv her også. 

Frøken Muffin skrev:
Meg Bare vent å se

Hehe... Liker! 

Back
Topp