Hvem trøster man?

talata

Forumet er livet
Min snart 13 år gamle gutt, skulle bære Thea ned trappa, men klarer å snuble å detter ned trappa me Thea (han beskyttet henne så godt han kunne, slik at ho landa mer eller mindre på han) Jeg løper jo seff ned, Thea går rundt å gråter veldig, men 13 åringen ligger å får ikke pusta, har så vondt så han gråter, å bare på en måte ligger der... Jeg var hjemme alene, tenkte at siden Thea var oppe å gikk (selv om ho gråt noe veldig å sårt) så gikk det bra me henne,så jeg tok meg av 13 åringen for å sjekke han... Å når til slutt fikk kommet seg på beina, å konstantert at det gikk bra (vondt men ingenting knekt liksom) så hadde Thea sluttet å gråte..

Men nå sitter jeg me den dårlige samvittigheten for å ikke trøste Thea, ho trengte meg jo ho oxo, ho ble sikkert veldig redd... [&:]

Hva hadde dere gjort?

tror jeg hadde gjort som deg,er farligere om han hadde skadet seg enn at hun gråter.
hun ble sikkert mest skremt.

hvor gammel er thea?

du skal ikke ha dårlig samvittighet, du gjorde det du mente var rett der å da, å det var jo det også! Det var jo ikke verre enn at denne Thea slutta å gråte etterhvert. Hadde jeg vært deg hadde jeg også tatt meg av 13åringen. Thea mor ble mest sannsynlig mer skremt enn hun fikk vont, å storebror var kanskje mer redd for at han hadde skadd thea at han fikk både dårligsamvittighet å hadde vondt samtidig, så var nok verst for han.

Du vet, småttisene tåler egnetli ganske mye. [:D] Heldigvis for det.

Tror nok begge to hadde godt av at du tok deg av størstegutten, merker fort at det blir mye ekstra på lille dronning [&:]
Det virket jo som han hadde slått seg ganske så hardt da..

ORIGINAL: *Saile sin mamma*

du skal ikke ha dårlig samvittighet, du gjorde det du mente var rett der å da, å det var jo det også! Det var jo ikke verre enn at denne Thea slutta å gråte etterhvert. Hadde jeg vært deg hadde jeg også tatt meg av 13åringen. Thea mor ble mest sannsynlig mer skremt enn hun fikk vont, å storebror var kanskje mer redd for at han hadde skadd thea at han fikk både dårligsamvittighet å hadde vondt samtidig, så var nok verst for han.

ja hvis vi voksne faller på samme måten som de små,
så skader vi oss fortere og mer enn de små...

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

tror jeg hadde gjort som deg,er farligere om han hadde skadet seg enn at hun gråter.
hun ble sikkert mest skremt.

hvor gammel er thea?
Ho er 20 mnd.

ORIGINAL: *Saile sin mamma*

[:)][:)]

Godt å høre at flere hadde gjort som meg.. Men det er denne samvittigheten da vøtt [&:]

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: talata

Godt å høre at flere hadde gjort som meg.. Men det er denne samvittigheten da vøtt [&:]

Du,jeg får dårlig samvittighet om jeg lukker døren for å drite,så det skal du prøve å ikke tenke på[;)]
haha [:D] Mødre azz[8D]

Du,jeg får dårlig samvittighet om jeg lukker døren for å drite,så det skal du prøve å ikke tenke på[;)]

Haha, det får jeg også [:D][:-]

men synes ikke du skal ha dårlig samvittighet, talata. du gjorde det som var riktig der og da :)

Du gjorde det riktige[;)] Du tok for deg den som virket mer skadet. Og det er ganske alvorlig å ikke få puste. Så du skal ikke ha dårlig samvittighet for det,det var han som tok det værste fallet[:)]

Helt enig..

Bare vent så stenger'n deg inne på do om du vil eller ikke, bare fordi han syns det er moro[:D]

Back
Topp