Hvem str i vinterdess til neste år?

Linnki

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Vurderer å kjøpe vinterdress nå på salg. Men hvem str må jeg ha trur dere? Noen med erfaring? 86 eller92?

Det spørs veldig både på barnet og modell/merke. Ellers må jeg si at jeg på grunn av bevegelighet foretrekker tynn skalldress med ullfleece under til de minste, men vi bor på Vestlandet og har sjeldent mange minusgrader om vinteren. Reima og til dels ticket to heaven er ganske store i størrelsen, så jeg vil tro at 80 er nok. For store vinterdresser er umulige for de minste å bevege seg i.

Babyen min bruker str 74/80 nå, og han er ikke over gjennomsnittet på noen måte. Jeg ville pratet med de du velger å handle av, for de har god erfaring og kan gi deg råd. Til høsten er jo barna våre ett år, så de må minimum ha en ettårsstørrelse, kanskje til og med litt større hvis klesmerket har små størrelser.

Reima skal jeg ha ;) vurderen 86 men det kan kanskje bli litt lite på slutten? Men 92 er 2 år eller?

Min jente som lå og ligger på øverste percentilkurve som er født i midten av juni brukte str. 86 i dress når hun var halvannet. Den var bittelitt stor. Jeg ville i hvertfall ikke kjøpt større enn det i Reima. Til sammenligning hadde hun 98 i vårdress fra hun var 2,5 til hun ble 3,5.

Min eldste er også født i august. Har ligget midt på streken i vekst. Hun brukte str 86 i reimadressen vinteren etter at hun ble 1 år:)

Sophia 14.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Eldstemann er født i mai og brukte str 86 i sin andre vinter. Passa perfekt til en gjennomsnittlig stor gutt. Reima er ganske romslig i str. tror jeg.

Jeg måtte hatt 92!!! Min er født første uken i august og bruker 74 i klær nå! Han er 70cm lang og da:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg måtte hatt 92!!! Min er født første uken i august og bruker 74 i klær nå! Han er 70cm lang og da:-)

Oi :p hvor stor var han på 4 mnd kontrollen :)? Min er også født tidlig :) 2 august :) hadde termin i juli egentlig ;)

Oi :p hvor stor var han på 4 mnd kontrollen :)? Min er også født tidlig :) 2 august :) hadde termin i juli egentlig ;)

Jeg hadde termin egentlig 25 juli men han kom 7 august! Så 14 dager over tiden:/ han er 5 mnd og da var han 8,5 kg og 70 cm lang:-) han veide 4075 gr ved fødsel og;) stor gutt:-) med et like stort hjerte <3

Back
Topp