Hvem stoler du på?

LilleUllsokk

Forumet er livet
Septembermødre <3
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Inspirert av tråden om man stoler på folk på babyverden! Hvem stoler dere (mer) på her på forumet?

Stoler ikke mer eller mindre på noen. Jeg kjenner ingen personlig her, så da er det også vanskeligere å stole på noen mer enn andre :)

Stoler ikke mer eller mindre på noen. Jeg kjenner ingen personlig her, så da er det også vanskeligere å stole på noen mer enn andre :)

Den ser jeg, var bare noen i den andre tråden som skrev at det var noen de stolte mer på enn andre her inne ;)

Stoler nok mer på dem som begrunner rådene sine, forklarer hva/hvorfor og ikke virker som svarer bare for å svare.
Eller så stoler jeg nok også mer på dem som jeg kjenner personlig, eller dem jeg føler jeg kjenner personlig, feks enkelte fra termingruppa.
Eller, folk jeg ser gjentatte ganger gir samme råd som meg. :p

De med grundigere svar som bygger på logikk er mer troverdige. Men kjenner ingen personlig så tar ingenting for god fisk :P

Jeg stoler mer på de som begrunner svarene sine skikkelig, og gjerne også sier at de på ingen måte sitter på noen fasit, men presiserer at det er deres personlige mening. Da føler jeg at de innrømmer eventuelle begrensninger og at de ikke prøver å framstå som fagpersoner.
Er ingen spesielle nick som skiller seg ut der, for det kommer an på hva som blir kommentert ;)

Jeg kan nok stole litt mer på et par stykker fra terminklubbene mine (men de vet jeg hvem er utenfor forumet også) :)

Som flere sier - de som begrunner svarene sine. Og termingruppa har jeg gjerne litt ekstra litt tillit til, for de kjenner til ofte til mer enn akkurat det konkrete jeg spør om og kan svare ut fra en helhet (hvis det ga mening?)

Jeg er en av dem som stoler mer på enkelte, ser ikke det som et problem.

Jeg er en av dem som stoler mer på enkelte, ser ikke det som et problem.

Er vel ikke noe problem :) Synes bare det er interessant å vite hvem folk stoler mer på ;) og hvorfor (fått flere gode begrunnelser over...).

Er vel ikke noe problem :) Synes bare det er interessant å vite hvem folk stoler mer på ;) og hvorfor (fått flere gode begrunnelser over...).
Nei det var ikke bare myntet på deg :-)
Det er vel mye det samme som det sies over her tenker jeg.

Kommer an på hvilket tema det gjelder, men når man har vært her over lengre tid legger man jo merke til hvem som innehar mye kunnskap om feks amming, bæretøy, bilsikring osv. Det blir dermed også lettere å stole på at den personen vet hva den snakker om. Kommer ikke på noen spesifikke navn akkurat nå da.

Stoler mest på jentene på terminforumet mitt juni2012❤️
De kjenner meg og jeg kjenner de;)

Jeg har noen jeg stoler mer på enn andre, blant annet påt bilsikring for jeg vet hvem som er god på det og som er opptatt av det som meg.

Det gjelder selvsagt også andre ting , merker jo lett hvem som kan noe og hvem som bare synser ofte

Snakker og stoler mest på de i terminforumet og enkelte i skravletråden;)

Stoler på??? Syns det er en rar formulering hvis det gjelder hvilke råd man tar til seg.

Back
Topp