Hvem stod opp med barnet/barna i dag?

Jeg, som vanlig i helgene. Mannen leverer i bhg og står opp med de man - fredag. Jeg står alltid opp først og er på jobb når de har stått opp :p
 
De sto opp selv, ordna seg frokost og så på barnetv som de pleier å gjøre i helgene :) musestille, koser seg når de får være "alene" ei lita stund. Gubben sto opp før meg for å ta fjøset (det greier ikke jeg uansett med bekkenet mitt) og jeg lå i koma til kl 10. Sovet godt for første gang på lenge :-D
 
De står opp selv og setter på en film, men mannen (stefaren deres) sto opp med de idag for han og ville se Løvenes Konge :-D
 
Jeg ! Mannen har bursdag så jeg sto opp tidlig for å lage amerikanske pannekaker til frokost + kake til senere :)
 
Idag stod jeg opp med lillesøster som var her og hun ville så klart opp før kl 6.. Men som min kjære sa - jeg må jo bli vane med det snart :)

Hun er 3,5 og fulgte ikke stillingen av klokken :p
 
Jeg da det var min dag, men mannen kom tuslende etter da vi skulle på babysvømming :)
 
Står ikke lenger opp med de, men det er jeg som ordner det som bør ordnes om morgenen. Hver dag... Orker ikke lenger å krangle om det.
 
Ungane står opp sjølv. Må av og til vekkast på sjukedagar, og då er det eg som ordnar med ting, sidan mannen min drar tidleg på jobb.
 
Back
Topp