Hvem står deg nærmest?

Hadde jeg svart for ett år siden hadde jeg svart mamma. Men desverre så er det ikke sånn lenger. Hun lever i beste velgående men er pr dags dato ei hurpe. Så egntlig ingen lenger
 
Mamma... og søstern. Og pappa. Og farmor.


Kommer helt an på hva det gjelder egentlig. Men hvis jeg skulle velge én måtte jeg nok sagt mamma, ja. ❤️
 
Hadde jeg svart for ett år siden hadde jeg svart mamma. Men desverre så er det ikke sånn lenger. Hun lever i beste velgående men er pr dags dato ei hurpe. Så egntlig ingen lenger
Svarer det samme som står skrevet her! ❤️ Kanskje ikke brukt ordet hurpe, men ja egosentrisk det kan jeg bruke.
 
Ingen utenom mannen min. Heldigvis at jeg kan snakke me ham om ALT.
Hadde bestefaren min, han var klippen i livet mitt. Tok etternavnet hans når jeg ble 16, for det føltes mest riktig. Det var han som var farsfiguren min.
Men han døde i 2008, og etter det var jeg «alene» (mentalt sett, ikke fysisk sett. Mamma og pappa var jo der...) frem til jeg møtte mannen min.
 
Vanskelig å si. Både broren min og mammaen min er veldig nære, men på forksjellig måter.
 
Det er mamma. Kan absolutt ikke takke henne nok og forklare hvor mye hun har gjort og betyr for meg. Hun er min klippe, bestevenn, sjelevenn og alt! Vi har planer om å møtes igjen i det neste liv også, hihi.:angelic::happy:
 
Back
Topp