hvem som vet at du er gravid?

turteldue

Forumet er livet
VIP
her vet den nærmeste familie det, pluss to tre utvalgte venner...
samt dere på BV...

familien min vet det pga formen min er så sinnsykt svingende...

her er det bare 3 vennerpar som vet de.. resten får vite etterhvert[:D] skulle egentlig holde tett men klarer ikke[:D] er jo så gøy!!

Pappa og stemor. Fordi jeg ikke orket å holde det sjult med dem og 100gjester i dag...
Virker som at lillebror og lillesøster vet det uten at jeg har sagt noe. Har hørt noen forbipasserende greier i dag, som handlet om meg og graviditet^^.

Også vet dere det da, fantastiske bv jenter!

ORIGINAL: mokkenikke88

ingen utenom meg og sambo

Bv vet det og et vennepar. Grunnen til at vi fortalte det til venneparet vårt er at vi planlegger ferietur med de i sommer og da er det greit at de vet[:)]

her r det kun søstra mi!

En venninne, mamma og svigerinna mi[:)]

Og BV vet[;)]

Nærmeste familie og venner vet, ser ingen grunn til å skjule for de kommer til å merke at noe er galt om det går galt og da er gode venner godt å ha [:)][:)]
Men sånn tenker vi jo ikke så vi er bare så glad og vil dele den glade nyheten [;)][:D]

min famile dvs Mamma.pappa og søsken.. Svigermor og hennes samboer, svigersøsteren min.. 3 venniner samboeren skal si det til svigerfar snart [:)]

Hele BV (inkludert ei fra hjemstedet mitt som har avslørt meg[8D]), 2 vennepar, bestekompisen til sambo, broren til sambo, mamma, pappa, svigermor, og stesvigerfar[:)]

de som vet det hos meg er; 3 venner, mamma og min søster. Resten greier jeg bare ikke å si det til, :) ikke enda:) 

Hos meg er det bare babyverden og ei venninne på babyverden som har klart og avsløre meg. Ellers så er det ingen og det er ingen som skal få vite d før i uke 12:) Da skal jeg ta på ungene de koselige genserne:) Gleder meg:)

ORIGINAL: prøverpånummer3

Hos meg er det bare babyverden og ei venninne på babyverden som har klart og avsløre meg. Ellers så er det ingen og det er ingen som skal få vite d før i uke 12:) Da skal jeg ta på ungene de koselige genserne:) Gleder meg:)

Det var det som var planen min også, men jeg klarer ikke å holde helt kjeft [8D]

Her vet hele verden det..... [:D][:D][:D][:D] Ble skikkelig avslørt i går da alle la merke til at jeg ikke drakk på fest og det var helt umulig å skjule det med alkoholfritt etc iom at det ikke fantes det på festen... haha

Jaja.. dette går nok bra [:)][:)][:)]

oss, foreldrene mine, svigers, søstra til sambo og noen utterst få venner pluss sjefen. Har helst lyst å rope det ut til hele verden. men venter litt til (hvis jeg klarer å sjule magen lengre) gleder meg mest til å fortelle min goeste gogutt på syv år det:) men da vil jeg være forbi de 3 kritiske mnd.

Sambo og min søster [:D] vi ønsker, og vil prøve å holde det tett for resten fram til ihvertfall veke 12(kanskje til den ordinære ultralyden hvis mulig[8D])

ORIGINAL: sengepolka

Her vet hele verden det..... [:D][:D][:D][:D] Ble skikkelig avslørt i går da alle la merke til at jeg ikke drakk på fest og det var helt umulig å skjule det med alkoholfritt etc iom at det ikke fantes det på festen... haha

Jaja.. dette går nok bra [:)][:)][:)]

Sånn vi hadde det i går oxo hehe

Her vet foreldra våre det og min bestevenninne [:)] Resten får vite det etter 12 uker [:)]

Back
Topp