Hvem skjuler seg i magen ? ❤️

Her er samboeren helt sikker på gutt , han har drømt osv .
Jeg har ingen magefølelse enda , men jeg regner med at det er en jente til ❤️.

Jeg har 1 jente fra tidligere forhold + 3 jenter med samboeren min ❤️ (med 2 av dem hadde jeg guttefølelse)

Vi har snakket en del i sommer om den vi mistet i MA , at det nok var gutten vi aldri fikk ❤️
 
Jeg har alltid sett for meg at jeg kom til å bli guttemamma, og samboeren ønsker seg veldig gutt :Heartblue Men magefølelsen min sier jente :Heartpink
 
Jeg vet faktisk ikke..
veldig viktig for meg å få en gutt nå, men formen er så annerledes enn da jeg gikk gravid med lillegull. Kan være fordi jeg er sykemeldt da, vi får se.
 
Magefølelsen sier jente. Eller, ikke bare magefølelsen da, men også internett som sier at høy hcg er vanligere med jenter.
 
Nå er magefølelsen jente.. mtp kvalmen og at jeg holdt på å grine i butikken når de ikke hadde noe jeg plutselig fikk lyst på. Med lillegull var jeg så avbalansert som jeg aldri har vært :laughing002
 
Jeg har to gutter fra før, det var det magefølelsen sa det skulle være. Har magefølelse på jente denne gang, men vi får se.
 
Jeg trodde kvalmen var litt mildere denne gangen så tenkte at det kanskje var en gutt. Men nå har det blitt verre så jeg aner ikke..
 
Tror det er en gutt. Fordi det er så likt mitt første svangerskap som var en gutt. Blir spennende å se!
 
Back
Topp