Hvem skal vite kjønn?

Nøttespire

Elsker forumet
Februarlykke 2022❄️
Maisløyfene 2024
Hei!:D
Vi har fra før to barn, og har ikke visst kjønnet på disse to. Tenker å kjøre det samme nå, og hver gang jeg sier det så får jeg en hakeslepp som reaksjon! Er det virkelig så uvanlig?:) skal dere vite kjønn?:angelic:

Vi ville vite på førstemann, mens nå snakker vi om å ikke ville vite. Men vi får se hvor lenge vi klarer å gjemme nysgjerrigheten unna :angelic:
Navn uansett kjønn har vi bestemt oss for 90%.

Vi skal vite kjønn - førstegangs ☺️ tror ikke jeg hadde klart å vente så lenge

Jeg er alt for nysgjerrig til å vente! Er gravid med tredje og har jente og gutt fra før, så det hadde jo vørt gøy å vente egentlig.

Beundringsverdig at dere klarer å vente :gen014Må være utrolig spennende å ikke vite noe, men selv er jeg alt for nysgjerrig og vil nok vite så fort som mulig ;)

Synes dere som venter er utrolig flinke. Og det er nok noe ekstra spennende med å vente, men jeg tror ikke jeg hadde klart å vente. Har en jente og 2 gutter fra før.

Jeg er for nysgjerrig til å ikke vite :hilarious:. Håper bare denne er mer medgjørlig enn han vi har. Han snudde seg alltid bort under ultralyd, fram til vi bestilte en privat 3D-ultralyd i mnd 7, slik at gubben fikk være med på en ultralyd (teite korona restriksjoner)...

Er også for nysgjerrig så må vite :happy:

Siden vi har en gutt og en jente fra før, vil jeg vente, men gubben var ikke enig å foreslo at han kunne vite, men ikke jeg. DET er uaktuelt, så vi skal visst vite den siste gangen og :facepalm:

Virker veldig spennende og ikke vite kjønn, men er for nysgjerrig så klarer neppe å holde meg :joyful:

Skal definitivt vite kjønn. Er 7+6 i dag og sliter allerede med å måtte vente til det kan påvises ved ultralyd :happy:

Har en jente på otte år som har veeeeldig lyst på en lillesøster så vi kommer nok til å måtte få vite det slik at hun kan venne seg tanken om det blir en gutt :Heartred

Har alltid hatt lyst til å ikke vite.. Men usikker.. kan være praktisk... så ikke bestemt meg enda hva jeg gjør.

Sniker
ALDRI I LIVET om jeg har tålmodighet til å vente. Alt for nysgjerrig!! Er førstegang. Vi har gård, så veldig gøy å få vite det blir en odelsgutt :D

Samboer ønsker å ikke vite, selv er jeg redd for at et pronomen skal glippe ut av jordmor ved et uhell under UL. «…Og der ser dere hendene hans…» ops. :oops: Kjipt å få vite det på den måten når man helst vil vente.

Så spennende å ikke vite det, jeg ville ikke forrige gang men ble lett overtalt av mannen. Denne gangen bestemmer jeg og da tror jeg datteren vår skal få en konvolutt i såfall for å fortelle oss det.
Hvis hvis hvis det blir noe av.

Back
Topp