Hvem skal være med under fødselen?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Kun vært barnefar til de to andre, men denne tredje gangen skal barnefar og barnas tante/ min bestevenninne bli med også :) spent på det!
 
Kun barnefar [emoji173] det blir ekstra intimt og spesielt at det er bare vi to som deler fødselen på vårt første barn. Tenker at det vil bare knytte oss enda tettere sammen [emoji846]
 
Samboeren :) Eneste jeg orker å ha rundt meg i en slik situasjon annet enn helsepersonell selvsagt :)
 
Definitivt mannen min..ingen andre. Veldig intimt/privat det som skal skje,heilt uaktuelt med andre i familien/venner.
 
kjæresten min aka samboeren
 
Vil ha med både mannen min og mamma, de er mine to viktigste personer i livet, og er de to jeg stoler mest på. Gruer meg så til fødsel og det hjelper å tenke på at jeg får ha begge to med meg på fødselen
 
Bare samboeren min :) Kunne ikke tenke meg å ha med noen andre, da gjør jeg det heller aleine. Det er vårt barn som blir født, og da vil jeg bare ha oss to og helsepersonell tilstede :)
 
Bare Pappaen ;) sånn som sist :)
 
Så fødeavdelingen UK en stund tilbake, der var det ei som hadde med både moren OG faren på fødselen. Det syntes jeg var utrolig ubehagelig å se på, og litt uforståelig:dead::yuck::facepalm: Her skal kun samboer være med :happy:
 
Pappan til barnet[emoji4] skulle han være bortreist å ikke nå det, kanskje storesøster evt mamma.
 
Kun far til babyen. Hvis det ikke skulle passe seg, så får jeg heller være alene. :)
 
Nå har vi snakket litt om det, og det kan være at svigermor skal være med på fødselen. Kanskje. ;-)
 
Her blir det kun mannen med på fødsel :)
 
Back
Topp