Hvem skal være med under fødselen?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Bare barnefar, er vår private stund sammen[emoji173]
 
Pappaen :)
 
Bare meg og min mann. Han var en super støtte sist gang :)
 
Svigermor og barnefar :Heartbigred kanskje min mor og hvis det passer sånn :)
Svigermor må jo flys inn fra Danmark så håper hun rekker å være med. Men mest sannsynlig får vi vite litt før lillebror kommer så hun kan komme noen dager før :)
 
Mannen :) dersom han ikke kan tar jeg kanskje med min beste veninne :)
 
Bare mannen! Hvis han er på jobb og ikke når hjem vil jeg være alene:) kunne ikke tenkt meg og hatt med hverken svigermor eller min mor. Selv om vi har et godt forhold:)
 
Kun pappaen :)
 
Pappan
 
Pappaen [emoji4]
 
Pappaen, og slår det helt feil gjør jeg det alene. Ingen andre jeg vil ha med på det, føles altfor privat. [emoji4]
 
Bare mannen denne gang. Spørte svigermor om hun ville, men forstod det som at mannen ikke ønsket det :p Mamma var med sist og mannen min ville veldig gjerne at hun skulle bli med, men hun ønsket å passe barnet vårt og det er bare supert! Så det blir oss to denne gangen, får håpe mannen takler det bedre nå enn sist, han ble litt skremt forrige gang... :p
 
Mannen, men mtp forrige gang så kunne jeg like gjerne ha gjort det alene [emoji28] Han spurte faktisk om han måtte være med denne gangen også..
 
Bare mannen min:) Men kunne like godt hatt med en venninne, men han vil selfølgeli vermed selv;)
 
Back
Topp