Hvem skal være med på fødselen?

mammaå lillegutt

Forumet er livet
VIP
Her blir det sambo som boir med som på de to forrige:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Her blir det pappaen som skal være med!;)

sambo og mamman min <3 vist mamma kommer seg hit i tide når ting begyn å skje :P ho bor ca 3 tima unna meg, så eg håpa ho rækk dæ :)

Gubben skal være med :-)

Samboer skal være med. God støtte med masasje og påfylling av varmeflaska mi og stå klar med drikkeflaska...og handa når eg føler for å knipe....stakkar...så blir jeg sikkert sur når sambo må på do rett før en rie :oops:

Sent from my GT-S5830 using BV Forum

Samboer skal være med og han skal være med på barsel hele veien også:-) Kunne aldri hatt med mamma.. Men kanskje en god venninne.. Men det får bli neste gang;-)

Mannen min skal være med. Vet ikke helt hvem jeg skulle hatt med ellers, tror nesten jeg hadde leid inn doula da.. :p

Her skal sambo vera med. Har vurdert å ha med ei venninne som er jordmor, men det ser me litt undervegs. Ho har sagt at eg kan gi ein lyd når som helst viss eg vil ho skal komme å vera med, eller berre lurer på noko :)

Samboer skal være med og han skal være med på barsel hele veien også:) Kunne aldri hatt med mamma.. Men kanskje en god venninne.. Men det får bli neste gang;-)

Får du velge det sjølv da? På barsel meina eg? Det er vel kun der det er nødvendig at mannen får bli på barsel med mor og barn, eller er du så heldig å bu ein plass der alle får lov til det? Eg kunne heller aldri hatt med mamma!!

Får du velge det sjølv da? På barsel meina eg? Det er vel kun der det er nødvendig at mannen får bli på barsel med mor og barn, eller er du så heldig å bu ein plass der alle får lov til det? Eg kunne heller aldri hatt med mamma!!
Vi kommer langveis fra, så vi har førsterett på å få familierommet på sykehuset, og da får han være med oss:) Han kan liksom ikke drive å kjøre 3 timer hver vei for å besøke oss på sykehuset;) Også har jeg verdens snilleste foreldre som skal passe 2-åringen så lenge det blir nødvendig:)

Vi kommer langveis fra, så vi har førsterett på å få familierommet på sykehuset, og da får han være med oss:) Han kan liksom ikke drive å kjøre 3 timer hver vei for å besøke oss på sykehuset;) Også har jeg verdens snilleste foreldre som skal passe 2-åringen så lenge det blir nødvendig:)
Aha, da skjønnar eg. Så deilig da :) Eg trur det blir veldig rart når mannen må reise heim denne gangen. Reknar med at han må det om alt går fint. Forrige gang fekk me familierom, men det var pga at eg og baby var sjuke, og eg håpar jo sjølvsagt at ikkje det skjer igjen...

Min mann så klart. Hadde ikke klart og hatt med noen andre:p

Samboern skal være med, tror han gruer seg like mye som meg :P

Her blir pappaen med. Han gruer seg veldig og vil nok slippe. Ville aldri hatt noen andre der hos meg, syns jeg ser mammas bekymrede ansikt og velmenende, irriterende oppfordring og heiarop, det ville vært tortur.

Om mannen skulle være sporløst borte, ville jeg heller gjort det alene...

Gubben er med! Har sagt det er frivillig da han har total sykehusfobi..men akkurat dette vil han ha med seg så da så! Glad for det da:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Back
Topp