Her blir det sambo som boir med som på de to forrige
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samboer skal være med og han skal være med på barsel hele veien også Kunne aldri hatt med mamma.. Men kanskje en god venninne.. Men det får bli neste gang;-)
Vi kommer langveis fra, så vi har førsterett på å få familierommet på sykehuset, og da får han være med oss Han kan liksom ikke drive å kjøre 3 timer hver vei for å besøke oss på sykehuset Også har jeg verdens snilleste foreldre som skal passe 2-åringen så lenge det blir nødvendigFår du velge det sjølv da? På barsel meina eg? Det er vel kun der det er nødvendig at mannen får bli på barsel med mor og barn, eller er du så heldig å bu ein plass der alle får lov til det? Eg kunne heller aldri hatt med mamma!!
Aha, da skjønnar eg. Så deilig da Eg trur det blir veldig rart når mannen må reise heim denne gangen. Reknar med at han må det om alt går fint. Forrige gang fekk me familierom, men det var pga at eg og baby var sjuke, og eg håpar jo sjølvsagt at ikkje det skjer igjen...Vi kommer langveis fra, så vi har førsterett på å få familierommet på sykehuset, og da får han være med oss Han kan liksom ikke drive å kjøre 3 timer hver vei for å besøke oss på sykehuset Også har jeg verdens snilleste foreldre som skal passe 2-åringen så lenge det blir nødvendig