Hvem skal ta gravidebilder?

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Jeg skal til fotograf neste onsdag. Da er jeg 29+6 uker. Føler jeg har stor nok mage nå til at det blir ordentlige gravidbilder. Flere kommenterer at jeg ser høygravid ut, selvom det er ca en mnd til :p

Skal ta gravidbilder når snøen kommer, om den kommer :) slutten av november/begynnelsen av desember, da er det en mnd igjen, og de fleste som tar før eller etter angrer siden magen er på det "fineste" da :) ikke for stor p ser sprengferdig ut, men ikke så liten at den ser halvferdig ut :)

Skal ikke ta denne gangen. Tok under graviditeten 1 mnd før termin og de var helt nydelige!! Synes det holde.

Min mor ønsker å ta d for hun har aldri prøvd d før (hobbyfotograf). Så jeg er enda litt i tankeboksen :p

Har ikke tatt med noen, og skal ikke ta nå heller. Vet ikke hva jeg skulle gjort med dem, ville ikke hengt de på veggen uansett, for føler meg som en flodhest når jeg er gravid. Har venninner som har tatt, og synes deres er veldig fine:).

Har ingen planer om å ta egentlig, må i såfall være for hobbyfotografvenninna mi (puh, langt ord!):-P Men eventuelle bilder kommer nok ikke på noen vegg, så komfortabel er jeg dessverre ikke med kroppen og utseende mitt... Men har flere venninner som har tatt, de er jo helt nydelige de bildene!❤

Ja har heller ikke lyst å ta for tidlig, men syns magen er stor nok nå til å ta noen fine når jeg selv føler meg komfortabel ennå. Er redd jeg blir full i vann i kroppen snart. Allerede begynt å få over knærne mine og vil ikke det skal bli værre før jeg tar bildene :p men mannen liker å ta bilder også, så kommer sikkert til å ta bilder gjennom hele svangerskapet, men ikke hos fotograf da :p

Det får bli neste svangerskap :-) sparer det til nyfødt-bildet av småen! Men det blir så fine bilder så er misunnelig på dere som skal ^^ er enig med deg verpesyk, magen din er jo skikkelig gravidmage blitt ;-)

Det får bli neste svangerskap :-) sparer det til nyfødt-bildet av småen! Men det blir så fine bilder så er misunnelig på dere som skal ^^ er enig med deg verpesyk, magen din er jo skikkelig gravidmage blitt ;-)
Ja hadde jeg måtte velge mellom gravidebilder og nyfødt så hadde det nok blitt nyfødt bilder. Men nå er jeg så heldig å ha en i familien som jobber som fotograf så jeg får rabatt på gravidebildene og får nyfødtbildene i gave :)

Ja hadde jeg måtte velge mellom gravidebilder og nyfødt så hadde det nok blitt nyfødt bilder. Men nå er jeg så heldig å ha en i familien som jobber som fotograf så jeg får rabatt på gravidebildene og får nyfødtbildene i gave :)

Så heldig du er :-) tenker liksom det at gravidbilde holder det å ta en gang, men nyfødt bilder får man bare tatt den lille stunden babyen er liten, og det vil jeg ha av alle om vi skulle få fler (og jeg har ikke lyst at barnet mitt skal være enebarn :P )

Back
Topp