Hvem skal du ha med på fødselen?

En tråd i 'November 2019' startet av Moderator Kristin, 21 Aug 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Barnefar?eller kanskje noen andre? Hvem i såfall?

2. Kitty2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 2021 Novemberbarna 19 ♡Julekulene 2021♡ Julegavene 2019

Samboer

3. Tindo Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Mannen min og jordmor kommer til å være med på fødsel. Jeg skal føde hjemme så det er ikke umulig at ungene er tilstede i huset underveis. Men planen er at vi ringer besteforeldrene når fødselen er i gang og de er våkne.

4. Snuffiluffi Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Skal ha planlagt keisersnitt og skal ha med meg samboer.

5. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 Assistert-jentene

Spørs om mannen rekker, hvis ikke har jeg en venninne som er i praksis på sykehuset i den perioden, så hun blir med da. I verste fall så får jeg klipe tak i søsteren min som både er i praksis OG jobber på sykehuset :p
    Nettopp fått time til det jeg tror er innskriving på pasienthotellet i påvente av fødsel :dance011

6. Fionnu Elsker forumet Novemberbarna 19 Julegavene 2019

Mannen :)

7. Novemberbamsen Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Barnefar, og helst ikke så mange flere.
    Husker jeg syntes det var for mange på fødestua sist (sykehuspersonale).

8. Gravid95 Elsker forumet Novemberbarna 19 Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018

Samboeren min håper jeg virkelig, min største frykt er at han ikke skal få vært med på fødselen. Han var uvurdelig for meg sist gang og ga meg all trygghet og tålmodighet i verden.

• Hjertelig Hjertelig x 1
    Last edited: 22 Aug 2019
  9. Sanndy Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 ♡Junigull 2016♡ FebbisBebbis2021 ❄️

Jeg skal ha med meg mannen min (som selfølgelig er far til barnet:p)

Han gleder seg like mye som meg til fødselen og føler at han hører til der :)
    Og sist gang var det godt med den støtten selv om det ikke er så mye han kan få gjort:)

10. Mana92 Glad i forumet Septemberlykke 2021 Novemberbarna 19

Samboeren min og mamma om hun kommer seg hit i tide :happy: Bor i forskjellige byer.

11. Mammaen til gullungen Flørter med forumet Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19

12. FruUndercover Forumet er livet Novemberbarna 19 Julegavene 2019 Desemberskattene 2014

Mannen :Heartred

13. linda16 Blir kjent med forumet

Håpa at alt klaffer slik at Mannen får vær med

14. dagosi Gift med forumet Himmelbarn Novemberbarna 19

Håper mannen min rekker å komme. Sist gang gikk de ikke å så etter han, så da fikk han kun sett tærne på Lille Stille før jeg dro i ambulansen. Han fikk heller ikke sett han etter at han kom ut. Noe som var litt sårt. Så håper han får være med nå

• Hjertelig Hjertelig x 1
  15. Sonniken Elsker forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberbarna 19

Mannen min <3

16. Malli93 Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Kun samboer:)

17. Katitzi Gift med forumet Marsboerne2017 Novemberbarna 19

Ska ha mamma med (hun var med sist også), men denne gangen blir ikke samboer med. Pga reisevei og at det potensielt sett kan bli veldig lang venting i Tromsø før fødselen faktisk starter. Så noen må være hjemme med storemini også, mens jeg skviser ut lillemini :)

18. marrengs Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Samboeren min❤️ Det øyeblikket når babyen blir født og det er bare vi som vet om det, er magisk!

19. zanna Blir kjent med forumet

Samboer

20. smørblomst85 Flørter med forumet

Mannen min

Del denne siden