Hvem skal du ha med på fødselen?

M

Moderator Kristin

Guest
Barnefar?eller kanskje noen andre? Hvem i såfall?
 
Samboer
 
Mannen min og jordmor kommer til å være med på fødsel. Jeg skal føde hjemme så det er ikke umulig at ungene er tilstede i huset underveis. Men planen er at vi ringer besteforeldrene når fødselen er i gang og de er våkne.
 
Spørs om mannen rekker, hvis ikke har jeg en venninne som er i praksis på sykehuset i den perioden, så hun blir med da. I verste fall så får jeg klipe tak i søsteren min som både er i praksis OG jobber på sykehuset :p
Nettopp fått time til det jeg tror er innskriving på pasienthotellet i påvente av fødsel :dance011
 
Barnefar, og helst ikke så mange flere.
Husker jeg syntes det var for mange på fødestua sist (sykehuspersonale).
 
Samboeren min håper jeg virkelig, min største frykt er at han ikke skal få vært med på fødselen. Han var uvurdelig for meg sist gang og ga meg all trygghet og tålmodighet i verden.
 
Last edited:
Jeg skal ha med meg mannen min (som selfølgelig er far til barnet:p)

Han gleder seg like mye som meg til fødselen og føler at han hører til der :)
Og sist gang var det godt med den støtten selv om det ikke er så mye han kan få gjort:)
 
Samboeren min og mamma om hun kommer seg hit i tide :happy: Bor i forskjellige byer.
 
Håper mannen min rekker å komme. Sist gang gikk de ikke å så etter han, så da fikk han kun sett tærne på Lille Stille før jeg dro i ambulansen. Han fikk heller ikke sett han etter at han kom ut. Noe som var litt sårt. Så håper han får være med nå
 
Mannen min <3
 
Ska ha mamma med (hun var med sist også), men denne gangen blir ikke samboer med. Pga reisevei og at det potensielt sett kan bli veldig lang venting i Tromsø før fødselen faktisk starter. Så noen må være hjemme med storemini også, mens jeg skviser ut lillemini :)
 
Samboeren min❤️ Det øyeblikket når babyen blir født og det er bare vi som vet om det, er magisk!
 
Back
Topp