Hvem skal du ha med på fødselen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Grete
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Grete

Guest
Litt tidlig å tenke på kanskje, man har du noen tanker om hvem som skal være med når tiden for fødsel kommer?

Blir nok bare samboeren, men har en venninne som har ekstremt lyst å bli med, men det må jeg tenke litt på :)

Ganske sikker i min sak at den eneste som slipper inn på føden sammen med meg er mannen. Han har vært der på de 2 forrige og vet hvordan ting må legges opp for å få fin fødsels opplevelse, å med bakgrunn i hvordan de 2 forrige var så vet jeg at jeg trenger å ha han der for å kunne tale min sak når jeg er for sliten selv. Dessuten så er han medskyldig i spira så han får værsågod å gjennomleve fødselen også.....

Min kjære skal med. Ingen andre.
Er superspent på hvordan det blir, men ikke begynt å grue meg veldig enda. Men det kommer sikkert tidsnok:confused:

Mannen min

My man! :Heartbigred

Mannen. Synes ikke noen andre har noe der å gjøre.

Fantastisk øyeblikk og minne å ha med bare mannen, så blir bare mannen denne gangen også :-)

Min kjære mann ♡ Største og beste klippe ♡

Sambo var med sist, og gjorde alt riktig.
Nå har vi det fryktelig turbulent, så hvis forholdet ryker blir det enten alene eller kanskje med min stemor tilstede.

Mannen min :) Tror jeg hadde hylt om min mor hadde prøvd å mase om å få lov å bli med inn, haha.

Bare mannen i huset her også :) Det føles naturlig at vi deler dette sammen.

Back
Topp