Hvem skal du ha med på fødselen?

McRaven

Mamma
:) ?
 
Jeg vil bare ha med mannen:Heartred (kunne aldri tenkt meg noen andre, da hadde jeg heller født alene, men selvfølgelig så vil jeg jo at sykehuspersonellet (JM) skal være der da.. ;) )

(...men vil at barna skal komme så fort det lar seg gjøre etterpå :) )
 
Jeg skal ha med mannen, men kunne fint hatt med meg noen i nærmeste familie også:cat:
 
Mannen. Og nødvendig helsepersonell.

Storebror fikk se lillesøster sånn bare noen minutter gammel, så fort får de nok ikke de denne.

(jeg fødte hjemme. Det gjør jeg igjen dersom det lar seg gjøre, men dengang passet mamma ham hjemme hos oss, denne gangen ville jeg heller sendt dem til dem, det er ikke så langt lenger.
 
Det blir nok mannen :)

Svigermor har ytret ønske om å være med, men det avviste jeg blankt!
Hun er desverre alt for masete, bedrevitende og kontrollerende for å bli med på noe fødsel :p
 
Det blir nok mannen :)

Svigermor har ytret ønske om å være med, men det avviste jeg blankt!
Hun er desverre alt for masete, bedrevitende og kontrollerende for å bli med på noe fødsel :p
Oi! Jeg er glad i begge mine svigermødre (skilte foreldre på hans side), men aldri i livet om jeg hadde hatt noen av de med meg i fødselen ;) Full forståelse for at du takket pent nei til den forespørselen :p
 
Det er kun barnefar som er tillatt under fødsel! Det ble hastekeisersnitt sist, så er fremdeles helt ukjent med rier, fødsel og alt som følger med. Er engstelig nok fra før av... Svigermor vil jeg helst ikke ha hjemme hos meg ellers, langt mindre på fødestuen! Å bli kritisert under fødsel er uaktuelt :p Hehe... Og står min mor nære, men hun skal heller ikke ha noe med den dagen å gjøre. Selv resten av dagen er den eneste jeg vil ha hos meg (med unntak av mannen) treåringen min <3
 
Det blir samboer, men hvis han er på jobb og jeg føder før tiden så vet jeg rett og slett ikke.. Heller mot å føde alene for har ikke lyst til å ha med mamma, og hvertfall ikke svigermor... Godt det er lenge til enda.
 
Det blir samboer, men hvis han er på jobb og jeg føder før tiden så vet jeg rett og slett ikke.. Heller mot å føde alene for har ikke lyst til å ha med mamma, og hvertfall ikke svigermor... Godt det er lenge til enda.
Jeg føder også heller alene. Vi får avtale backup med hverandre så jeg kommer løpende om du ligger alene i aktiv fødsel :p
 
Oi! Jeg er glad i begge mine svigermødre (skilte foreldre på hans side), men aldri i livet om jeg hadde hatt noen av de med meg i fødselen ;) Full forståelse for at du takket pent nei til den forespørselen :p

Er glad i svigermor altså, men hun har en tendens til å tro at alle har samme graviditet og fødsel som henne :p
Om jeg sier til mannen at puppene mine er ømme, så er det "baaare tull, for hun hadde aaaldri ømme pupper", og hvis jeg sier at jeg har lyst på smertelindring under fødsel så er jeg svak, fordi hun har født 3 uten noe som helst smertelindring :p

Det er til å bli smått gal av :p
 
Hadde med samboer, men når det ble ks med begge hadde jeg med meg ei venninne, veldig takknemlig for det, samboern har skikkelig sykehusskrekk så han hadde nok med å vente på nabo rommet ☺️
 
Er glad i svigermor altså, men hun har en tendens til å tro at alle har samme graviditet og fødsel som henne :p
Om jeg sier til mannen at puppene mine er ømme, så er det "baaare tull, for hun hadde aaaldri ømme pupper", og hvis jeg sier at jeg har lyst på smertelindring under fødsel så er jeg svak, fordi hun har født 3 uten noe som helst smertelindring :p

Det er til å bli smått gal av :p
Oioioi!! Jeg blir jo gal på dine vegne! Spesielt den ang smertelindring.
Hun mener sikkert ikke noe vondt med det, men alikevel. Irritasjon!!

Ser ut til at de fleste velger å bare ha partneren med seg, så er nok det mest vanlige å la svigermor være hjemme ;)
 
Mannen blir med, han var og er den beste støtten min :)
 
Kunne tenkt å ha med mamma og svigers jeg. I tillegg til mannen så klart. Men får vel ikke ha med 3? Og noen må passe unga.... Lenge til så finner vel ut av det.
 
Back
Topp