Hvem skal du ha med på fødselen?

Bringebær

Gift med forumet
Ja som overskriften sier, hvem skal være med. Ser jo på Fødestuen der de har med heile slekta:P
Her er det bare mannen som blir med. Alltid vært slik:) Hva med dere?:)

bare sambo

Bare samboer. Hvis vi ikke finner barnevakt til poden så blir det alene, det har jeg ikke lyst til :-/

Bare mannen. Hadde bare han med sist også, følte ikke behov for å ha noen andre der... Håper bare vi får fikset barnepassing, sånn at jeg ikke må dra alene! :oops:

Bare samboer her også. Hadde med min mor på første fødsel, men da var jeg 17 år og fødte to måneder før termin. Samboer følte seg litt "overkjørt" =) , men hun var helt fantastisk - maserte meg i flere timer føltes det ut som...mens samboer kunne gi opp etter noen minutter. Han har aldri vært av den tålmodige typen, men han var der og stilte opp =)

Blir bare samboer! Føler at det er litt feil å ta med noen andre, er liksom vår ting ;)

Jeg skal ha med barnefar, men litt usikker på om han pent skal vente på gangen til det er over :) Også skal ene kusinen min være med :) Hun er snart utdannet jordmor, og rolig som dagen er lang..så betryggende å ha henne der :)

Bare samboer. Hvis vi ikke finner barnevakt til poden så blir det alene, det har jeg ikke lyst til :-/

Håper da virkelig noen gidder å stille opp som barnevakt for i et sånt tilfelle!
Jeg skal ha med mannen, og det får jaggu holde ;)

Bare min kjære, hadde en venninne som halveis backup da jeg skulle ha førstemann i tilfelle min kjære ikke taklet det, men det taklet han helt fint :) Han regnet med at det skulle gå greit selv da :P

Bare mannen. Hadde bare han med sist også, følte ikke behov for å ha noen andre der... Håper bare vi får fikset barnepassing, sånn at jeg ikke må dra alene! :oops:

Satser på at det ordner seg for dere og :-) jeg har samme bekymring, men satser på at det ordner seg :-)

Bare sambo skal være med her. Synes der er såpass intim situasjon at det hadde blitt feil å ha med noen andre..

Bare mannen :)
Hadde med min mor første gang, var bare 18 år og hun ville støtte meg og mannen :P
Mannen min stå bare å gråt fordi han klarte ikke å se at jeg hadde det vondt :(
Så moren min bestemte seg å kaste han ut av fødestue og sa kom tilbake når du er ferdig med å gråte :D

Med nr 2 var det bare mannen :)

Mannen og svigermor :)

Mannen skal være med på ks :) om jeg skal prøve vaginal fødsel skal svigetsøstra mi få være med om hun ikke er bortreist:)

Back
Topp