Hvem skal du ha med deg under fødselen?

  • Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet
Pappan Mamma har vært med på de to eldste, men denne gang skal hun få lov til å være barnevakt
 
Skulle klikke meg inn på tråden "hva skal du ha pakke i fødebagen" (eller noe i den duren). Bommet og kom inn hit, uten å legge merke til det, og leste "barnefaren", "mannen min". Haha joa, ikke dumt å pakke ned han før man drar, tenkte jeg [emoji38] distré og gravid [emoji106]
 
Mannen, vel og merke hvis alt går «som planlagt» med barnevakt til storesøster. [emoji846] Hvis ikke blir det vel jordmor og meg. [emoji85]
 
Pappaen skal være med, så lenge planene våre for pass av kommende storesøster klaffer [emoji4] Dersom han må være hjemme med henne, så gjør jeg det alene, vil absolutt ikke ha med meg noen andre på fødselen.
 
Barnefar. .noe annet er unaturlig for meg.
 
Vi skal ha hjemmefødsel, så ønsker veeeeldig å ha med datteren vår på 4. Vi har pratet mye om det, sett på videoer og hun har veldig lyst til å være med. Mannen skal jo være med, men vurderer å ha med mamma også slik at noen kan konsentrere seg om kommende storesøster. Litt kjedelig for meg hvis mannen forsvinner, for han var så fin støtte sist. Søsteren min som bor rett borti gata stiller til disposisjon om datteren vår ikke ønsker å være her, men hun har termin 6 uker før meg, så vi må jo se an hva hun orker når tiden kommer :)
 
Her blir pappaen[emoji170] han var fantastisk ved forrige fødsel. Han ble ikke for mye og ikke for lite.
 
Kjæresten! Men har vurdert å ta med lillesøster óg (/i steden for).
 
Gubben[emoji4] Vil ikke ha noen andre der (bortsett fra de som nødvendigvis må være der).
 
Back
Topp