Hvem skal du ha med deg under fødselen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tonje

Guest
Nå har vi jo faktisk kommet inn i terminmåneden deres! Hvor spennende er vel ikke det?:D
Og nå som vi er så nære mål, vil jeg tro at dere har tenkt ut det meste med fødselen. Iallefall når det kommer til ting dere kan planlegge:) Hvem skal dere ha med under fødselen? Pappaen/medmor, eller kanskje noen andre?

Her blir det pappaen

Samboer/Pappaen :D skulle han for en eller annen grunn være langt unna på jobboppdrag å ikke rekke fødselen om den skjer brått, vil jeg ikke ha noen med.

Pappaen

Skal bare ha med pappaen.
Sist hadde vi og med min mor, men det vil vi ikke nå :)

Pappaen og bare han! Kunne ikke tenke meg å ha noen andre der inne :eek:

Kun partner, noe annet hadde vært uaktuelt. Om ting skulle skje av seg selv, og skje fort så kan det bli alene om vi ikke rekker barnevakt etc

Samboeren min [emoji170]

Men skjer det på natta, kan det hende jeg drar alene.. 2-åringen våkner og vil gjerne inn til oss om natta ennå, og jeg orker ikke tanken på reaksjonen hans hvis det plutselig ikke er koen av oss i senga - men barnevakt når han våkner [emoji85] Så da vil jeg heller ha mannen hjemme [emoji28][emoji111]️

Pappaen, men akkurat nå på slutten (sikkert pga hormoner) så liker jeg han veldig dårlig, så vurderer å dra inn alene. Vi har en 4-åring som vi trenger pass til evnt

Ingen:cat:

Bare mannen. Men det er vel ikke lov til å dra med flere under et KS heller, vil jeg tro. [emoji28]

Vil ha minst mulig stress og mas, så blir nok kun pappaen som blir med meg.

Back
Topp