Hvem skal dere ha med på fødselen?

Agda

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
Her skal mannen være med, men har ei venninne i backup siden mannen skal bort tre dager når jeg er i uke 37.:dummy:

Her blir det bare mannen :)

Mannen. Eneste andre som hadde vært aktuelt er mamma men ho bor ca 10 timer kjøretur unna så ho hadde aldri rukket fram uansett. Så hvis mannen av en eller annen grunn ikke skulle kunne være med så blir det alene.

Mannen min skal være med. Ikke aktuelt for meg å ha med meg noen andre, dette på tross av at jeg har et veldig nært forhold til mora mi. Hadde heller født alene enn å ha med meg andre enn mannen min:)

Mamma hadde ikke vært aktuell for meg heller, selv om vi har et godt forhold og hun bor nært. Regner med de skal passe de to store mens vi er på sykehuset.

Har ei venninne som jeg kan tenke meg å ha med, ikke alle som passer like godt sammen med meg når jeg sikkert er tynt og i store smerter, men henne vet jeg at jeg er komfortabel med.

Mannen skal være med. Har en venninne i backup tilfelle fødselen skal starte før tiden, og mannen er borte, men håper ikke det skjer. Mannen er den jeg vil dele opplevelsen med<3

Mamma har vert med i lag med mannen på dei to eldste, men no når ho har gått bort blir det nok mannen og ei søster, då eg har vert med på 2 av hennes fødsler:)

Her skal mannen være med. Hvis det blir keisersnitt (tror ikke det) kan svigerinnen min være backup. Ellers vil jeg være alene hvis mannen er forhindret.

Det blir sambo♥️

Samboeren min :happy: Men søsteren min ville sikkert stille som backup eller ekstra hjelper, hun var veldig klar sist. Men da var det restriksjoner på føde/barsel pga RS-viruset som herjet. Og nå er det restriksjoner igjen, så tror ikke de opphører før fødsel egentlig.

Jeg skal ha med samboeren og mammaen min :) Tror de kan ha godt av å ha hverandre der også!

Back
Topp