hvem skal bestemme?

MarcusMamma

Forumet er livet
vi skal på ul i august en gang og jeg vil vite kjønnet men mannen vil ikke.[8D] hvem skal bestemme da?
kan så klart få vite det jeg og ikke han men vet jo det blir røpt når jeg snakker om babyen og glemmer og ikke si han eller hun og vis jeg skal kjøpe noe utstyr osv.

Tja, godt spørsmål[:)] Dere kan ikke bli enige? SKjønner jo det er vanskelig hvis bare du vet det, fort gjort å røpe seg.

Er glad vi er enige, forstår jeg nå[:D]

Hvis det blir jente denne gangen trenger du ikke kjøpe rosa vogn f.eks..
Men kles plagg,dyne trekk og andre små ting kan du jo kjøpe i den fargen det blir også gjemme det på en plass hvor dere avtaler at ikke han skal se..
Da kusina mi skulle han ville ikke hun vite,men mannen ville..så han fikk vite..
Og for å villede henne kjøpte han et par med søte små øredobber som han satt på en plass som fikk henne til å smug titte..men han bare lurte henne for det ble født en gutt..

Så du kan jo vite du også heller passe på at du ikke røper deg..
Vi vil heldigvis vite begge 2!

han vil at vis jeg røper meg så skal han velge navnet[&:] men huff det er jeg ikke med på nei hehe.
er sikker på jeg røper meg og vi blir ikke enige om vi skal vite eller ikke.

kan så klart kjøpe nøytrale ting. ellers får jeg legge det ett lurt sted.

(håper han skifter mening)[8D]

Vi har en gylden regel hjemme - den det betyr meste for, får bestemme..

Kan dere trekke lapp kanskje?[8|]

vi hadde det akkurat slik, jeg ville vite men ikke han.. vi måtte rett og slett bare finne et kompromis, at han fikk bestemm en annen ting, og så måtte jeg jo forklare hvor viktig det var for meg. jeg vil vite hva jeg bærer på, er jeg som bærer babyen i magen pluss at det er mest praktisk.

jeg vil ikke, men sambo vil.
og da gir jeg meg.

neste gang, om det blir en neste gang[;)], så skal vi ikke vite

Denne gang får mannen bestemme..er jeg som har bestemt de to første gangene[:D]

Back
Topp