Hvem samsover fortsatt? :)

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
-Og hvor lenge er det planlagt?

Lillegutt på 3 mnd legges i egen seng rundt 19-tiden. Etter 1. Amming blir han i sengen hos meg, veldig praktisk når noen netter ender med 1-5 amminger.

Håper han etterhvert vil sove mesteparten av natten slik at han kan legges på naborommet. Hadde vært godt å dele sengen med han som kjøpte senga også :p

Del gjerne erfaringer dere som har vært igjennom dette tidligere :)

Sent from my iPhone using BV Forum

-Og hvor lenge er det planlagt?

Lillegutt på 3 mnd legges i egen seng rundt 19-tiden. Etter 1. Amming blir han i sengen hos meg, veldig praktisk når noen netter ender med 1-5 amminger.

Håper han etterhvert vil sove mesteparten av natten slik at han kan legges på naborommet. Hadde vært godt å dele sengen med han som kjøpte senga også :p

Del gjerne erfaringer dere som har vært igjennom dette tidligere :)

Vi samsover enda. Er greit så lenge hun må ha pupp 3-7 ganger mellom 20og8. Vi har ikke flere soverrom, så må ta av garderobeplassen for å få plass til seng til henne. Så må garderoben ut i stua. Men må først bli kvitt en sjenk, bokhylle og middagsbord. :/

Lille ligger i sin seng til første nattamming, da drar jeg henne over i vår seng. Første natt/tidligmorgenmat pleier ikke være før i 5-6 tida, men i det siste har det vært mellom 1-3 og da er det mye greiere å samsove :) kommer til å slutte når hun ikke får nattpupp lengre :)

Legges 18-1900 i egen seng. Ammer når jeg legger meg rundt 23, han blir da lagt i egen seng. Amming igjen klokka 4 og da er jeg så trøtt at da sover han i senga med oss til 8-10:p

Samsover som sover i egen seng ved siden av meg. Kommer til å gjøre det til hun har fylt ett år!

Legges 18-1900 i egen seng. Ammer når jeg legger meg rundt 23, han blir da lagt i egen seng. Amming igjen klokka 4 og da er jeg så trøtt at da sover han i senga med oss til 8-10:p

Kan bare signere her jeg :-)

Sent from my LG-D855 using BV Forum mobile app

Både og. Hun legges i egen seng kl 18. Sover til ca 23, ammes i senga mi og legges i egen seng igjen. Etter det er det 2-3 amminger i min seng der vi begge sovner underveis. Når jeg våkner bytter jeg bryst eller legger henne igjen. Når klokka er rundt 5, får hun ligge sammen med meg og ta mat når hun vil til vi våkner om morgenen mellom 6-8.
Holder på sånn til hun sover hele natta.

Samsover etter kl 5:) for på morgonen sover han så urolig om han ligger i senga si.

Tulla sover i sengen sin på rommet sitt fram til 06-07 puppen , da ligger jeg å ammer og sover videre slik ettersom da har mannen dratt på jobb (bedre plass :p )

Legges alltid i egen seng - dukker opp i vår i løpet av natten :p
Prioriterer heller søvn enn å stå opp midt på natten ;-)

Som hos deg blir Gunhild meg etter første amming. Hun spiser ca kl 4 om natten og er 2 mnd 2 uker gammel

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Legges alltid i egen seng - dukker opp i vår i løpet av natten :p
Prioriterer heller søvn enn å stå opp midt på natten ;-)

Samme her :) I natt endte vi opp med begge ungene i senga :p Hører sjeldenheten til heldigvis :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Vi samsover! Her er det null rutine enda, fordi hun spiser så ofte... Puuh** Sliten**

Mamma til to prinsesser<3

Haha, ikke Gunhild! "Blir hun hos meg..." Skulle det stå [emoji6]

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Heheh, trodde babyen hette Gunhild jeg;)

Hun kommer over i sengen min ved første nattamming og ligger der til morgen. Kommer til å fortsette så lenge hu får mat om natta.

Han sover i seng ved siden av min. Har sluttet å amme liggende i senga om natten for då sovnet eg. Våkna ett par ganger med småen i en dam ved siden av meg. Så tok litt skrekken.. redd han skulle få heteslag Eller noe sånn (Han kneket seg sånn inntil meg uansett ka eg gjorde.)

Så eg tvinger meg til å mate han sittende i senga så eg ikkje sovner med han. Så er det tilbake i senga si når han e ferdig. Ammer før eg legger meg i 12 tiden. Så en gang i 3-4 tiden så i 6-7 tiden .så eg synes ikkje det er så kav å ligge han i sin seng igjenn :) heller det enn at han skal koke over :)

Har babycrib, så samsover-men likevell ikke :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har enda ikke fått gjort senga til bedside crib til sambos store frustrasjon, men legger han i senga si for natta også havner han i vår igjen ved 1 amming og det foregår på autopilot så mor blir like overrasket hver gang hu finner Trymmefanten sin i senga :p

Back
Topp