Hvem ruger fortsatt?

Såpebobla

Elsker forumet
Hvem andre enn meg er det som fortsatt går og ruger og venter på at nurket skal komme ut..? Er noen på overtid? I følge ul-termin er jeg 3 dager på overtid. Menstermin er 29. Skal på overtidskontroll 31. om jeg ikke har født. Lurer på om han kommer ut før det, eller hvordan prosedyren er for igangsetting og evt når det blir..

Jeg er nå her... på min 6 dag overtid nå. Skal til jordmor på mandag (29) som skal så henvise meg videre til sykehus (gudene vite når det skjer...)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Jeg er nå her... på min 6 dag overtid nå. Skal til jordmor på mandag (29) som skal så henvise meg videre til sykehus (gudene vite når det skjer...)

Hmh.. rart det er så ulike prosedyrer rundt om.. Håper du får overtidskontroll på sykehuset fort da. Min blir jo en uke etter termin.

Hmh.. rart det er så ulike prosedyrer rundt om.. Håper du får overtidskontroll på sykehuset fort da. Min blir jo en uke etter termin.
Eneste prosedyre her er vel sykemeldingsNorge og føden som ikke vil ta imot folk før de må :p
Skulle egentlig ha overtidskontroll hos jordmor den 24 (termin 21) for så å bli henvist til føden og mest antakeligvis bli sjekka i helga på føden...
Men den gang ei ;)

Ruger enda..;) termin er ikke før 31., menstermin 29. Litt kjedli å være sistemann i "køen"..

Ruger fortsatt, menstermin i dag og ul termin den 31. Er rimelig lei og vil bare at han skal komme ut så jeg kan kose meg med han nå!!! Men gikk ti dager over med mi første, så er forberedt på å vente litt til

Plutselig så "sniker" du ;)
Meeeen.... å være sist kan være greit det også, for da kan vi benytte oss av alle andres erfaringer :)

Ja det er sant :) egentlig veldig spennende å lese om andres fødsler og erfaringer før man skal "i ilden" selv :)

Ruger ennå her også. Begynner å bli sur og lei. Forventet ikke å føde før termin, men nå er det nok. Gikk 7 og 9 dager over mensentermin med søstrene. Begge kom på ul termin. Denne gangen var det samme dag, så jeg hadde ikke tenkt å gå over denne gangen. :confused013 Sorry klagingen, dårlig dag.

Ps har overtidskontroll på sykehuset til onsdag jeg også.

Jeg venter også, 3 dager på ovetid. Skal på overtidskontroll på torsdag 1. aug på sykehuset.
Legger meg på kvelden og tenker: "kanskje i natt??" våkner like skuffet hver morgen.... :-(
Det er godt å vite at jeg ikke er alene om å vente... :-)

Ruger og ruger, og folk maser og maser.. Overtidskontroll på fredag!

<3 27. juli <3

Masse fødestøv til dere som venter!!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Back
Topp