Hvem prøver på søsken?

Poppi

Forumet er livet
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Hvem her inne prøver på søsken? Vi går ikke på prevensjon, men lurer på å få med mannen på å prøve på søsken på nyåret :D *verpesjuk*

Vi har en tass på 15 mnd. Hadde jeg vært normalt fruktbar hadde jeg nok venta, men det kan jo ta måneder eller år..
 
Vi gjør.
Yngste er 11 mnd. Prøvd siden fødsel (ingen prev) eller prøvd å prøvd..håpt kan det kanskje kalles da det er liten sjanse for hjemmelaget. Hatt tre FER siden august. Innsett nå i januar, det blir siste sjansen vår.
 
Starter så snart jeg får mensen tilbake :bored::hilarious:
Snuppa er straks 10mnd så synes godt den kan komme nå altså! :p
Litt usikker enda på hvor lenge vi venter før vi tar kontakt med klinikken og setter opp time. Ikke for lenge håper jeg :oops:
 
Vi gjør! Begynte på medisiner i april, uttak i mai, og veien har vært kronglete siden da. Første frys i august som endte negativ, innsett nr 2 i oktober, endte i sa, og nytt innsett nå 3 jan, når jeg skulle vært nøyaktig 12 uker med oktoberspiren, så velger å være overtroisk og tro det ligger noe bak ❤️
 
Vi begynte å prøve i fjor høst. Hadde 2 FER i fjor, og har hatt 2 ferskforsøk i år. Og akkurat nå har jeg en liten spire i magen (9+0 i dag) som jeg håper vil bli boende helt frem til termin i august :)
 
Vi begynte i juni i år (minsten var da 14 mnd). :) Vi prøver naturlig foreløpig (med Letrozol og Prednisolon), så får vi se om vi evt benytter oss av de to blastoene vi har på frys hvis det skal drøye. Vi hadde nok heller ikke begynt så tidlig hadde det ikke vært for den lange veien sist, men nå som det tar litt tid denne gangen også, er jeg veldig glad for at vi gjorde det. Samtidig er det ganske annerledes å prøve nå når det ikke er hovedfokuset. Glemmer nesten bort å ta tablettene og sånn.. :p
 
Lenge til det blir aktivt her - men ville bare ønske alle dere fine damer lykke til ❤️❤️
 
Vi prøver ikke aktivt men bruker ingen prevensjon heller. Så lever litt farlig med andre ord :p
Frøkna er blitt 11 mnd.
 
Vi begynte å prøve i fjor høst. Hadde 2 FER i fjor, og har hatt 2 ferskforsøk i år. Og akkurat nå har jeg en liten spire i magen (9+0 i dag) som jeg håper vil bli boende helt frem til termin i august :)
Gratulerer!! :D
 
Vi prøver. Eller, prøvde (FER) og ble gravide første forsøk. 8+6 idag. Spent på om tul viser et levende foster på tirsdag eller om vi må tilbake som prøvere.
 
Vi prøver ikke aktivt men bruker ingen prevensjon heller. Så lever litt farlig med andre ord :p
Frøkna er blitt 11 mnd.

Ingenting her heller :p 8 mnd snart, langt fra klar for nummer 2 (men lite troende på at det skjer naturlig). Skjer det et mirakel så er det ment to be ;)
 
Tjaaa. Bruker ikke prevensjon og har såvidt gjenopptatt sexlivet, men ingen aktiv prøving ennå. Tulla er bare 5 mnd, så jeg ønsker meg egentlig ikke en positiv test med det første heller :dead:
 
Bruker ikke prevensjon, men sjansene er jo små da. Har egentlig sett for meg forsøk før sommeren, men så har jeg begynt å tenke litt på sensommeren istedenfor. Skal på Stavern festivalen og da kunne det være ålreit å ta seg litt alkoholholdig drikke :p
 
Bruker ikke prevensjon, men sjansene er jo små da. Har egentlig sett for meg forsøk før sommeren, men så har jeg begynt å tenke litt på sensommeren istedenfor. Skal på Stavern festivalen og da kunne det være ålreit å ta seg litt alkoholholdig drikke :p

Jeg tenkte egentlig at vi hadde kommet til å starte allerede nå. Men så er det sånn at den prøverbobla er slitsom, så er deilig å ikke være helt i den. Krysser fingrene for at vi begge slipper ivf igjen ❤️
 
Jeg tenkte egentlig at vi hadde kommet til å starte allerede nå. Men så er det sånn at den prøverbobla er slitsom, så er deilig å ikke være helt i den. Krysser fingrene for at vi begge slipper ivf igjen ❤️
Ja, den er det vet du. Veldig deilig å slippe den helt enda kjenner jeg. Mannen er enig, han venter gjerne et halvt år til før vi går i gang. Vet det kan ta tid, men et halvt år fra eller til, det går nok fint :)
Og ja! Enig med deg, hadde vært deilig om vi slapp unna ❤️
 
Vi prøver igjen på søsken vi :happy:
 
Back
Topp