Hvem passer barnet ditt?

Maren

Flørter med forumet
Moderator
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Barnet har passert 1 år, barselpermisjonen er for de fleste over. Og spørsmålet melder seg - hvem skal passe barnet?
 
Småen er i barnehage og der stortrives han[:D]
 
Gutten min på 3,5 år går i barnehage og han synes det er kjempe gøy. Han begynte der i fjor høst.
Før hadde jeg han hos dagmamma, det var fint det, men merker at det er stor forskjell etter han begynte i barnehagen.

Men når jenten min blir 1 år har jeg bestemt meg for å være hjemme.
 
Nå er ikke babyen kommet enda da, men kommer nok til å søke på barnehageplass og så få kommet meg ut i jobb, regner jeg med. Det får vi nesten se når den tiden kommer; økonomisk og slikt [;)]
 
Har har vi betemt å gå hjemme med barna...Eldste fyller 3 år i Oktober,og begynner mest sannsynlig i barnepark til høsten.Da hun selv snakker om det![8D]
Mellomste blir da mest sannsynlig å være hjemme til han er ca 3 år han og.
Så får vi jo se åssen det blir med tassen som er i magen nå...
Ønsker jo da såklart igrunn å gå hjemme med den til 3 års alder og,ingen forskjellsbehandling her i gårde nei![;)]
Men er jo da ikke 100% planlagt,så vi tar det jo litt som det kommer og...
 
Her er jeg hjemme med begge barna. Har lyst å være hjemme med barna så lenge det er økonomisk mulig.
Har ikke lyst å sende barna i barnehage før de har fylt tre hvis det blir aktuelt. Synes det er greit at barna kan uttrykke seg og gjøre seg forstått.[;)]
Og så er det koselig å få med seg den enorme utviklingen som skjer med barna de første årene også. Det er nok mange som går glipp av mye der[8|]
 
Hei. skjønner du sliter der ja. Jeg har nå halv barnehageplass og er hjemme resten, skal begynne full tid i barnehage fra høsten av. Hun er nå 3,5 år og stortrives i bhg[:D]. får håpe du finner ut av det!
 
Back
Topp