Hvem orker..

Ja nå er det vell tid for de første novemberbarna snart :D
Blir så spennende.

Jeg kan sikkert lage, har jo egentlig termin i desember.
Men oppdaterer ikke alle den selv? Bare at jeg lager tråden å får den på topp?
At alle kopierer en liste å fyller ut?

Fødelisten lages vel bare av en bruker, hvorpå resten skriver sitt etter babyen er født. Er vel ikke kun ett medlem som skriver for alle? Så egentlig er det vel bare å lage en post, og få den klistret på toppen?

Fødelisten lages vel bare av en bruker, hvorpå resten skriver sitt etter babyen er født. Er vel ikke kun ett medlem som skriver for alle? Så egentlig er det vel bare å lage en post, og få den klistret på toppen?

Var det jeg også trodde.

Alle legger inn egen info, men det er greit å ha en mal å kopiere etter og hvis hovedinnlegget skal oppdateres med liste etter dato så må det gjøres av trådstarter.

Alle legger inn egen info, men det er greit å ha en mal å kopiere etter og hvis hovedinnlegget skal oppdateres med liste etter dato så må det gjøres av trådstarter.
Det er vel ikke nødvendig? Ser ingen andre termingrupper som gjør det heller?!

Det er vel ikke nødvendig? Ser ingen andre termingrupper som gjør det heller?!

En fødselstråd uten ei skikkelig liste er jo egentlig unødvendig. Fødeliste, terminliste.
Hvis vi bare skal ha innlegg med jeg har født er det jo like greit å bare lage egne tråder direkte.

Og joda de fleste lager vel en skikkelig liste? *ut å lete*

Næh, jeg tror du har rett, folk har slutta å lage lister. :O

Hadde ikke liste da jeg fødte i fjor heller, og så lenge man holder tråden ryddig med den malen de fleste bruker og ingen kommenterer i tråden så er det vel heller ikke nødvendig syns jeg :)

En fødselstråd uten ei skikkelig liste er jo egentlig unødvendig. Fødeliste, terminliste.
Hvis vi bare skal ha innlegg med jeg har født er det jo like greit å bare lage egne tråder direkte.

Og joda de fleste lager vel en skikkelig liste? *ut å lete*
Om noen orker, så er det jo flott det altså, skal absolutt få lov til det :-)
Men om det blir mye styr, så tror jeg nok de fleste er fornøyd med en slik tråd alle andre gruppene har :-)

da har jeg laget en tråd og bedt om at den blir lagt på topp.
kommer til å oppdatere hovedinnlegget med hvor mange gutter og jenter som er født etter hvert :D

Back
Topp