hvem ordner med dressen

venterenskatt

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hvordan gjør dere det?
Jeg har egentlig lyst å gjøre på samme måte som med kjolen min [:)] At jeg ikke får se den før selve dagen[8D]

Vi gikk sammen, men det var etter at sambo hadde sagt at han ville ha meg med. Tenkte også at han kanskje ville holde det "hemmelig" for meg.

ORIGINAL: RANDÅLF

Her drar vi nok sammen å kjøper den[:)]

Jeg tipper jeg må bli med. Min sambo hater å kjøpe klær, og når han i tillegg ikke liker å gå i dress så vet jeg at han ikke har særlig lyst til denne shoppingrunden.[:-]

Vi drar sammen. Sambo vil ha meg med...han vil ha min mening, så han er sikker på at han ser bra ut! Hehe...

Det fikser han selv. [:)]

min samboer var å prøvde dresser selv første gangen, så ble jeg bare med når han skulle betale den og prøve den for å tilpasse!

Vi har bestilt dressen nå - jeg var med begge gangene [:)][:)]

Han hadde selvsagt klart det selv også, men ville ha meg med og jeg synes det var gøy å se, kjekt å få en helhet på antrekkene våre.

ORIGINAL: Ulva

Vi drar sammen. Sambo vil ha meg med...han vil ha min mening, så han er sikker på at han ser bra ut! Hehe...

sambo tok med seg forloverene sine for å velge dress til han og lillegull.
jeg hadde snakket med brudebutikken på forhånd slik at de kunne hjelpe han med å finne en dress som sto i stil med kjolen min[:D]

kjempe spent, får ikke sett den før på dagen

Back
Topp