Hvem liker du best?

Fru+2

Forumet er livet
Skal kjøpe nytt kjøkken i morgen, hva synnes du er fines
skal bare ha skuffer og benkeskap på det nye kjøkkent
Vegger er krem hvite og flisene er mosaikk blå,grå,hvite

1 Abstrakt

2 Ståt

3

jeg var litt usikker på om jeg ville foretrukket nummer 1 eller 3, men bestemte meg for 1.. nummer to tenker jeg blir vanskelig å holde ren, med sånne profilerte dører (tanker jeg har gjort meg opp i forkant av beslutninger jeg selv må ta angående kjøkkeninredning). Vi går også for kun skuffer under benkeplatene, men vil ha overskap på i alle fall en vegg - en vegg tror jeg jeg vil ha helt ren, med bare ett høyt smalt vindu med utsikt over fjorden

vanskelig å se hva slags finish det er på det - om det er blankt eller matt eller hva. Vi har ikke sett på noen løsninger enda vi altså, har bare blitt enige om at vi skal ha helt rene flater, ikke utskjæringer eller noe slikt som det samler seg møkk i

stemte abstrakt grå jeg. Vi har svart høyglans kjøkken, har hatt det i 5år, syns ikke det er noe problem å holde rent. Men abstrakt hvit er også veldig fint da[:)]

Tror det blir et helt glatt kjøkken denne gangen, har hatt ståt to ganger nå.
Har sett på det som heter solær fra ikea i hvitt kjekt med det er at man trenger ikke håndtak.
Pluss litt matre enn abstrakt sitt

Jeg var veldig i tvil om jeg skulle stemme 1 eller 3, men jeg endte opp på 3 til slutt (kun av den grunnen at jeg så for meg hvite vegger og at alt ble hvitt da).

ORIGINAL: Trillemor82

vi har ståt selv og er egentlig ganske fornøyd med det.. [:)]

Samme her[:D]

Err også fornøyd med ståt men har hatt det i 2 hus så hadde vært morro med noe annet

Back
Topp