hvem ligner

mariannnilsen

Forumet er livet
lillesnuppa vår på ???? jada kjeder meg litt .. hehe[:D].. er så mange som sier ho ligner på mannen , men jeg er fast bestemt på at ho ligner på meg [:D]

lillemor

mamma (med en gidigen kvise i panna [8D])

pappa med storegutten

ta gjerne med hvem storegutt ligner på også , jeg er nemmelig fast bestemt på at han er lik meg også .. haha[:D]

jeg synes i hvertfall snuppa di var veldig lik deg[:)] litt usikker på gutten din, han ligner kanskje mere på pappa?[8|] men det er jo kanskje bare bra å[:)] att gutta ligner mest på pappane sine altså ;)

nå ble jeg glad [:D] hehe... joda de aller fleste sier at storegutten vår er mest lik pappaen sin, så er ikke noe overraskelse .. hehe

Litt vanskelig å si, syns de så ut som en perfekt blanding av mamman og pappan sin begge to:)
Men hvis jeg MÅ velge så syns jeg de er mest lik deg begge to[;)]

ORIGINAL: Netta87

Litt vanskelig å si, syns de så ut som en perfekt blanding av mamman og pappan sin begge to:)
Men hvis jeg MÅ velge så syns jeg de er mest lik deg begge to[;)]

jippi[:D]

Hehehehe...så kommer mitt innlegg og ødelegger alt??[;)] Synes snuppa ligner pappaen sin, jeg [;)][;)]

hehe , jeg synes jo selvfølgelig sambo er en kjekk mann , så er ikke så ille at du synes ho ligner på han heller .. hehe

Syns hun ligna på deg :) Gutten var en god mix av dere begge tror jeg =D

Syns hu ligna på deg [:)] fine øynene til mamman sin [:)] gutten din lignet også på deg men litt mer 50/50 fra mamma og pappa [:)]

Back
Topp