Hvem ligner den nye verdensborgeren på?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Ligner vel på begge foreldrene vil jeg tro, men på hvem mest;)?
Hva trekk har mini av deg, og hva av pappaen?

Ligner på evt.søsken?:)
Besteforeldre?:p

Her ser man både mamma og pappa i Oliver James<3 Han ligner dog gjerne mest på faren, men nesen er definitivt min:p
Mørke huden er etter faren, håret, øyenbryn ....ja..nesten alt:p Jeg var mye mye lysere som liten...

Legger med et bilde av meg og lillegullet vårt jeg,her får han pumpa melk,tihi;)

Vedlegg

• CIMG2183.JPG
    CIMG2183.JPG
    227,4 KB · Visninger: 116
Her r han veldig lik pappaen :-) som en miniversjon av han :-p

Sendt fra mobilen.

Her ser man både mamma og pappa i Oliver James<3 Han ligner dog gjerne mest på faren, men nesen er definitivt min:p
Mørke huden er etter faren, håret, øyenbryn ....ja..nesten alt:p Jeg var mye mye lysere som liten...

Legger med et bilde av meg og lillegullet vårt jeg,her får han pumpa melk,tihi;)

Åh for en mørk skjønnhet gutten deres er da :-) hører oftest at lillemor ligner mest på pappaen sin.. Jeg ser litt av begge, men mest pappa. Hun blir nok også mørk som pappaen. Jeg er og har alltid vært helt lys :) :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Åh for en mørk skjønnhet gutten deres er da :) hører oftest at lillemor ligner mest på pappaen sin.. Jeg ser litt av begge, men mest pappa. Hun blir nok også mørk som pappaen. Jeg er og har alltid vært helt lys :) :D

Tusen takk<3 Han er en skjønning<3

ImageUploadedByBV Forum1384707275.175215.jpg

Her kan du dømme selv :p Hehe. Han er prikk lik pappan sin. En skikkelig miniutgave ;) både han og søstra var prikk like. Nå er jentungen mer lik meg, men fremdeles veldig lik pappan. Dexter har nesa mi sies det, men det er isåfall alt :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Vis vedlegget 40291

Her kan du dømme selv :p Hehe. Han er prikk lik pappan sin. En skikkelig miniutgave ;) både han og søstra var prikk like. Nå er jentungen mer lik meg, men fremdeles veldig lik pappan. Dexter har nesa mi sies det, men det er isåfall alt :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Åhhh,store fine øyne:)<3 skjønn!!
Nesa her også bare:P;)

Herlig bilde av dere :)

Her ligner han nok mest på pappan og eldste søster (men så er hun veldig lik pappan sin også da)..

Øynefarge, nese, munn og ansiktsform fra pappa

Øyneformen min, og sikkert noen andre trekk:P og hudfargen min ;) (pappan er fra Balkan, og er bitte litt mer gylden i huden;))

Et bilde av eldste storesøster og lillegutt :)
1384707822546.jpg

☆★hilsen meg★☆

Åhhh,store fine øyne:)<3 skjønn!!
Nesa her også bare:p;)

Hihi <3 Skal ikke motsi deg altså, for det er han absolutt :) Skjønner ikke helt hvor han har fått de store øynene fra, ingen av oss har det, men søstra mi derimot har store nydelige øyne :p

Er godt de iallefall har nesene våres da, sånn at vi kan si de har noe :p

Smelter heeelt av det nydelige håret <3 Nydelige begge to :)

Smelter heeelt av det nydelige håret <3 Nydelige begge to :)

Ja, han har syke mengder hår:D Og jeg bare elsker det, tihi:D Ser ut som han har gele i håret der han ligger;) Vi ønsker å ha ganske langt hår på han, om han kler det da selvsagt;)

Her ligner han nok mest på pappan og eldste søster (men så er hun veldig lik pappan sin også da)..

Øyneformen min, og sikkert noen andre trekk:p og hudfargen min ;) (pappan er fra Balkan, og er bitte litt mer gylden i huden;))

Vis vedlegget 40292

☆★hilsen meg★☆

De var like:rolleyes::D

er litt snedig egentlig for storebror er veldig lik meg (og enda mer lik min avdøde bror som han er oppkalt etter), snuppa ligner veldig på storebror og alikevel har hun litt mer av sin far hehe

jeg og storebror er ganske mørke i håret, øyenbryn og vipper og mer gyllen i huden :) snuppa er lysere enn oss mer som pappaen synes også hun er mer lik han ved nesen og øynene :)

Han ligner nok mest på pappen sin, men ikke så mye som storesøsteren gjorde. Det er noe med øynene og nesen, samt at de har en litt gyllen hudtone - fortsatt lys, men ikke kritthvit slik som meg :P
Likheten mellom storesøsteren og pappaen var størst da hun var rundt 3 mndr, så blir spennende å se hvordan det blir med broremann.

Øyneformen min, og sikkert noen andre trekk:P og hudfargen min ;) (pappan er fra Balkan, og er bitte litt mer gylden i huden;))

Vis vedlegget 40292

☆★hilsen meg★☆

De var like ja!! Nydelige :)

Hehe ja.. er enda mer lik i virkeligheten, men vanskelig å få på bilde..vel, bortsett fra dem der da :P mellomste snupp er ikke så lik, hun har nok mer fra meg/min mors slekt;) (hun jeg har på profilbilde)

☆★hilsen meg★☆

Han ligner ikke på noen her enda :) samme ører og nese som søstra ellers er det ikke stort likt som vi kan se tydelig helt enda

Olivia er veldig lik sin pappa :) Noe som er veldig uvant for oss (hele familien), fordi vi er så vant med at det kommer barn som ser ut som oss :P Jeg er veldig lik min mor og Thale er veldig lik meg - mens Olivia bare mangler skjegg så hadde hun vært prikk lik pappan :) Hun er vakker da :) <3

20762_358047821489_6206646_n.jpg Bilde av meg når jeg var 2-3 mnd, å det nederste er vesla våres som er en måned i dag, hun er gyllen i huden slik som jeg, håret mitt nesa å munnen, ellers ligner hun på pappan :D Jeg er lang å slank å det er pappan også, så det har hun vel fått av begge :) Vesla var ikke heeeelt fornøyd når jeg sneik til meg et bilde her stakkars :) Hehe.20131118_155442.jpg

Helt klart lik meg, akkurat som storebror :) Men de er begge mørkere enn jeg var/er. De har en hårfarge og øyenfarge som er noe midt imellom meg og pappan :)

Back
Topp