hvem ligner barnet mest på?

jafris

Glad i forumet
Hadde aldri trodd jg, mørkhudet, mørke brunt hår og øyne, skulle få en super blond liten jente m blå øyne[:D] Neste så jg tror hun får små rødt hår[;)]
Hun r mye mer lik søstra mi enn mg[:)]

noen andre som r litt overasket over øye eller hår farger på barna? eller hvem dem ligner på?

Her er det null overraskelser.
Lik sin far på mange måter, og jeg håper hun "får hans" öyne[:)]

Her er han akkuratt lik pappaen som baby når han sover, og meg når han er våken :P Har noen trekk fra pappaen også da:P + Det ser ut som knotten også skal få krøller som pappaen har (inni all dreadsen han har nå)

ORIGINAL: Baby R

Her også, ligner på sambo når han var liten og jeg håper ho får hans øyne. Men de siste dagene begynner jeg å se trekk fra jeg var liten også så blir spennende å se " sluttresultatet" [8D]

Em er som snytt ut av fars nese, sier alle i både hans og min familie, og alle vennene våre..
Jeg ser det jeg også, men ikke så godt som alle andre..

Ser litt av meg som liten der og :)

(Hun kan nok vokse seg pen) hehehehe
(må mobbe pappa'e litt...)

ORIGINAL: Ninen1986

Em er som snytt ut av fars nese, sier alle i både hans og min familie, og alle vennene våre..

Som om jeg skulle ha sagt det selv. Blir nesten litt lei meg jeg, ingen synes vi ligner [8D]

ORIGINAL: **tvilling85**

Her også, ligner på sambo når han var liten og jeg håper ho får hans øyne. Men de siste dagene begynner jeg å se trekk fra jeg var liten også så blir spennende å se " sluttresultatet" [8D]

Jeg ser mye deg i henne, men det er sikkert også fordi jeg knapt har sett gubberten din.

Her er hun veldig lik meg[;)]

ORIGINAL: **tvilling85**

Jeg ser mye deg i henne, men det er sikkert også fordi jeg knapt har sett gubberten din.

Han så veldig anderledes ut når han var liten, hadde heeelt lyst hår og sånn. Nå er han jo helt mørk hehe

Hu er veldig lik begge to syns jeg, ser veldig mye meg når jeg var liten, men ser så mange trekk av pappan, hodeform osv.  [:D] Så kommer ann på den som ser om den kjenner meg eller M. [:D] 

Da han var bitteliten var han som snytt ut av nesa på pappan. Nå blir han mer og mer lik meg,
selv om det såklart også er mange trekk fra pappan [:)]

Her har hun vært prikk lik pappa`n sin fra dag 1.... [8|]
Hun har heldigvis fått han sine knall blå øyne [:D]
Nå sier alle hun begynner å få mer og mer fra meg [:D]
Så for øyeblikket vill jeg si at hun er en goood blanding [;)] Hihi....

Matheo er kjempe lik på morfaren sin han, hehe. Alle sier det [:D] Så han er jo ganske lik mamman sin også da! [:D]

Alle sier ho er lik me, men e syns ho ligner på begge to[:)]

ORIGINAL: oiskipoiski

ORIGINAL: Ninen1986

Som om jeg skulle ha sagt det selv. Blir nesten litt lei meg jeg, ingen synes vi ligner [8D]

sign! Får bare høre at han er kliss lik pappan,håpe det kommer litt mere mamma i han etterhvert

Emilie er nok lik både mamman og pappan sin :-)
Vi får høre mye av begge deler, men så har vi jo faktisk fått hørt at jeg og barnefar er like også da...noe som er litt sært. Har heldigvis kun fått hørt det en gang :-P

Maya er heeelt lik pappaen[:-] det ser ut som det eneste hun har arvet fra meg er lange føtter. Stakkars jente[8D]

Back
Topp