hvem ligner barnet ditt på??

Melek :)

Glad i forumet
overskriften sier vel  sitt:) her sier de litt forskjellig,det er vel øyet som ser,selv klarer jeg ikke å se hvem hun ligner på!

Her er hun prikk lik sin far.. Hun ser akkurat likedan ut som han gjorde når han var liten.. Det er nesten som en kloning.. :P Og det sier alle og det skjønner jeg, for hun er ikke lik meg i det hele tatt..

Han er rett og slett bare en blanding av oss to, veldig få greier å peke ut noe som gjør at han ligner mer på en av oss:) Det er ganske rart egentlig. Øynene fks. - jeg og min mann har ganske "vanlige", grønne øyne, og guttungen har knallblå, mandelformete øyne med de lengste vippene ever! Så han har liksom ikke tatt de etter noen av oss;) Mulig han blir mer lik oss med tiden, det får vi se:)

Han er rett og slett bare en blanding av oss to, veldig få greier å peke ut noe som gjør at han ligner mer på en av oss:) Det er ganske rart egentlig. Øynene fks. - jeg og min mann har ganske "vanlige", grønne øyne, og guttungen har knallblå, mandelformete øyne med de lengste vippene ever! Så han har liksom ikke tatt de etter noen av oss;) Mulig han blir mer lik oss med tiden, det får vi se:)

Som nyfødt, prikk lik storebror. 
Etter noen dager og frem til nå nylig, VELDIG lik meg. 

Nå ligner hun på sine tanter på farsiden når de var små :) 

han har alltid vært lik sin far noe helt enormt også! :p
men på noen bilder er han ganske lik meg og fettrene sine når de var på den alderen :)

Han har kroppen til far og ansiktet til mor

Back
Topp