Hvem ligner Babyen mest på?

Angelica89

Elsker forumet
hvem av foreldrene ligner barnet ditt mest på?
Og hvilket kjønn er babyen din?
Har hørt at guttebabyer ligner mest på far og jentene ligner på mamma.

Nå har jeg fått en gutt, men synes han har fått en god blanding. Så er litt vanskelig å se likheter..

Her greier vi egentlig ikke å se det riktig enda ;p

Krysset av for god blanding jeg ;)

ORIGINAL: lillebebis

Tror likheten kommer med alderen ;D
Men det kommer trekk fra begge sider som man kan kjenne igjen noen ganger da :p

ORIGINAL: Angelica89

Tror likheten kommer med alderen ;D
Men det kommer trekk fra begge sider som man kan kjenne igjen noen ganger da :p

Ja de sier han har ansiktsformen min, men øye og panne partiet til faren. Greier faktisk ikke å se det selv :p

har en gutt, og han e prikk lik på meg[&:] hahaha... [:D] litt morro og da[:D]

jeg har en gutt men fant ikke noe alternativ, for han er nemlig prikk lik broren min[8D][&:] Hihi.... men har noen trekk fra pappa å da :)

Datteren min var PRIKK lik pappan sin når hun ble født, men nå er det Bare meg folk ser i henne :) forandrer seg masse hele tiden :)

Min har i alle fall rynkene til faren. Så sjarmerende å se når de trekker på ansiktet og jeg kan omtrent telle rynke for rynke. Overleppen er også fra faren og mye annet er også likt. Ser veldig lite meg. Det jeg har funnet som definitivt er meg, er lilletåen, men det er ikke akkurat så mye å skryte av.

he he.. Tror nok storm har arva tærna fra Far i hvertfall for de er ikke mine ;p

Jeg har hørt det motsatte. Jentene ligner på far mest og guttene på mor, og etter erfaring så er det faktisk sant :)

Har en gutt og han er lik pappa`n sin

Har min munn, og siden man legger godt merke til den (liten og smal munn) ser det ut som han ligner mest på meg nå. Men ser han har øyenbryn(selv om det ikke er farge på dem) og nese etter pappaen, og muligens hodeform. Blir spennende å se når han får skikkelig hår, om han får maaasse krøller som pappaen [:D]

ORIGINAL: Angelica89

hvem av foreldrene ligner barnet ditt mest på?
Og hvilket kjønn er babyen din?
Har hørt at guttebabyer ligner mest på far og jentene ligner på mamma.

Har hørt omvendt jeg [:D]

Her har 98 % av de som har sett han sagt han ligner på meg.[:D]
Han har litt fra pappa´n sin og - ser det innimellom, men foreløpig er det bare mine trekk han har visstnok.[:)]

Mamma sa at hun begynner å likne på Henrik.

(De aller, aller fleste babyer pleier å likne faren sin første året for at far ikke skal forlate barna. Henger igjen fra vi var mer "dyriske"[8D])

Den ene gutten ligner mest meg som baby og han andre pappa'n som baby, så vi har en hver som ligner[:D]

Like etter at guttungen kom ut av magen, var han prikk lik min bror, men nå ser vi godt at han har haken til pappaen, nesa og munnen min, og øyepartiet ligner på storebror :) Men synes han forandrer seg mye, så det blir spennende å se hvem han blir lik til slutt, men jeg tror nok det blir pappaen[:D]

Jeg har fått en gutt, han lignet mest på meg, må nå ligner han mer og mer på faren[:)]

Samme her[;)]

Back
Topp