Hvem ligner babyen deres på?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Nå begynner det å fylles opp her med små marsboere [emoji1405][emoji173]️ . Dere som har født, hvem synes dere babyen deres ligner på [emoji4]? Hvilken øyenfarge har deres foresten? Har nemmelig hørt at «alle» nyfødte babyer har blå [emoji6]

Min kar er nå 4 dager og jeg må si jeg ser mest av pappaen i han[emoji4] samme munn, ører øyeparti, hodeform og hårvekst. Min nese da [emoji23] lyseblå øyne med mørkeblå ring rundt
Også har han utrolig mykt deilig mørkeblondt hår [emoji1405][emoji7] er så deilig å ta på å kose med. Som silke

Han her har grå øyne faktisk, så det er vel et slags forstadie på blå men at de lysnes av uvlys (har jeg hørt :p), så da blir det spennende om de blir og forblir blå eller han får mine grønne.
Ellers er han er veldig fin mix av oss begge, helt klart min munn og hake og mannens øyne med små fine rynker/poser under og hans hodeform:p
Han har også en tro kopi av mannens ører med en liten "alvebøy" øverst [emoji7]

Prinsessa vår er en god blanding av mammaen og pappaen sin ❤️ Eneste som er helt klart er at hun har arvet nesen etter pappaen sin ☺️ Hun har blå øyne enn så lenge iallfall ❤️

De første dagene lignet han veldig på meg fra nesa og ned, og på pappaen sin fra nesa og opp. Men nå er det litt mer ubestemmelig. En utrolig søt liten kar, som ligner aller mest på seg selv. [emoji4][emoji173]️ Blir spennende å se etter hvert. Jeg synes han er mest lik mine to gutter av søsknene sine i alle fall. Spent på øyenfargen hans, for jeg har blå/grå/grønne, og faren har brune. [emoji4]

Last edited:
Jeg synes det er så vanskelig å se jeg [emoji85] Men synes først og fremst han ligner på storesøster da hun var baby. Samboeren mener han har min munn og hans øyenfasong [emoji4] Så han er kanskje en mix av oss to. Øynene er blå, og siden alle vi andre er blåøyde også, regner jeg med de kommer til å forbli blå [emoji4]

Lillesøster har som sine søsken mørkeblå øyne, men mens de hadde hhv blondt/gulrot/nada hår, så er hennes helt mørkt. Synes ikke det er lett å se hvem hun likner av oss to, men hun har trekk fra alle tre søsknene, veldig koselig :smug:

Vanskelig å se enda. Men ser at han har munnen til faren og min nese som også hans storesøster har. ❤️
I tillegg har han verdens søteste kløft i haka som både jeg og faren hans har. Hehe.
Og et smilehull. ❤️
Øynene er enda mørkeblå her selvfølgelig. Jeg og faren har grønne så vi får se. :)

Hun er lik meg, alle sier det [emoji28] hun har veldig mørke blå øyne. Tok ei uke å faktisk se at de var blå fordi de var så mørke.

Jeg vet jo ikke enda men min jordmor sa at ofte så ligner den første veldig på far, og nr 2 litt mer på mor. Og jenter ligner også mer på mor.

Vår første er en gutt, og han var helt kliss lik på faren og er det fortsatt. Fikk senest for 2 uker siden kommentar fra en fremmed som bare brøyt ut at det var ikke vanskelig å se at det var far/sønn[emoji23]

Begge barna her ligner veldig på faren sin, og de ligner hverandre veldig som baby. Er gutt og en jente. Veldig spennende å se utviklingen fremover [emoji847]

Her er lillebror en tro kopi av sin søster når hun var baby, men med sitt helt eget utseende i noen settinger. Alle andre mener han er prikk lik sin far, det ble sagt om søsteren også. Nå er hun en god blanding, men mest seg selv [emoji4]

Ligner på begge men kanskje mest på pappaen. Har hans munn men min nese. Blå øyne nå men jeg tror de blir brune, pappen har det :Heartred

Han ligner på seg selv synes jeg. De første dagene synes jeg øynene var svart/mørk grå. Nå er de mørk blå.

Her ligner gutten på pappaen sin og er prikk lik storebror [emoji23]

Back
Topp