Hvem ligner baby på?

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Hvordan er det med deres små, ligner de på deg, på far eller bare på seg selv?
Ser forskjellige folk ulike likheter?

Her ligner baby mest på meg så langt, men ligger an til å få nesa og hårfargen til faren :)
Min mor så ingen likheter første gang hun møtte baby, men han vokser de på seg. Hjelper vistnok ar han gråter :D

Veldig lik seg selv igrunn. Noen ganger er han veldig lik storebroren sin som baby, men mest seg selv. Førstemann var som snutt ut av nesa på faren, det er fortsatt helt latterlig hvor like de er [emoji23] Lillebror er vel på vei i samme retning :p

Veldig god blanding. Har hake og munn etter meg og øyne /bryn trekk av faren, nesa er vi litt usikre på

Ulikt hva folk ser her.
Men har nok noen trekk fra oss begge.

Tv1 er veldig lik mellomste storebror, men tv2 finner vi ingen familiær likhet med enda[emoji4] han er mest lik seg selv han[emoji7] eller som en venninne sier; lurer på hvem som var postmann den dagen[emoji848][emoji23]

Ligner mest på seg selv, men tipper hun blir en blanding av storebror og storesøster[emoji5] ser litt av begge to i henne

Prikk lik storesøster som baby hvertfall, blir gøy å se etterhvert som hun vokser til :-)

En god blanding av oss begge. Han har fått pappans øyne og mørke hår, men han har fått min munn og ører :)

Prikk lik både meg, min bror og min nevø, vi så helt like ut alle sammen som baby.:hilarious:
Men med pappas mørke hår :Heartpink

Han er veldig lik morfar [emoji85]

Back
Topp