Hvem legger barna for kvelden?

  • Trådstarter Moderator Stina
  • Opprettet
Varierer veldig, men det er sjeldent at han legger minsta siden jeg ammer før hun skal sove. Han legger ofte han i midten og jeg eldste. Noen ganger legger jeg alle 3 ;)
 
4åringen har jeg lånt 95-98.% av hans liv ...ho på 8mnd er det kun jeg som har låkt
 
Vi bytter på. Når mannen jobber tidlig, legger han de to eldste. Jobber han sent, blir det automatisk meg :p
Blir ca 50/50
 
Vi bytter på. Eldsta er d som oftest han som følger, mens jeg ammer yngste. Så kan han av og til komme inn og ta over leggingen av yngstejenta etter at jeg har amma henne :)

Godt for meg å få litt "fri", og godt for ham å få kosetid med minste :)
 
stellet deler vi på, men oftest pappaen som legger henne
 
Jeg legger frøkna siden jeg ammer. Blir mer og mer samboeren etter hvert. Spesielt siden jeg jobber netter når jeg er ferdig med permisjonen
 
Nå er han bare 3 mnd så jeg foretrekker å gjøre det, men er vel egentlig litt sånn 50/50 :) pappaen er flink til å hjelpe til, og ser det som en selvfølge!
 
Vi bytter på det, så han ikke skal bli vant til at en av oss må gjøre det. Veldig viktig for når jeg begynner å jobbe igjen er det turnusarbeid :)
 
Det er meg, med mindre jeg er borte. Når jeg begynner å jobbe må han legge alle 3

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Jeg gjør legger henne ca 5/7 dager i uken, tenker jeg. Mannen min jobber til kl 20 tre dager i uken, så da MÅ jeg legge henne selv.
 
Jeg jobbet mye kveld, da legger alltid mannen. Da jeg har fri så bytter vi på, men stort sett så er vi begge med på badet under kveldsstellet uansett hvem som legger.
 
Som oftest er det pappaen som legger di to eldste og jeg tar meg av minste :)
 
Back
Topp