Hvem legger barna for kvelden?

  • Trådstarter Moderator Stina
  • Opprettet
Den som ikke har sovnet sittende i sofaen til Barne-TV :p Som regel meg, men mannen har tatt en del ansvar nå som jeg er gravid og mer eller mindre ute av drift etter jobb :)
 
Legger som regel en hver eller så legger jeg begge.
 
Bytter på, prøver annenhver gang. Hender mannen legger litt oftere, siden jeg er den som er hjemme med de om morgenen, både leverer og henter i bhg. Ikke lange tiden han har med ungene hver dag.
 
Jeg som regel når jeg er hjemme.. Mannen legger når jeg jobber seint..
 
Annenhver kveld i gjennomsnitt. Den som ikkje trener eller lager middag (gjelder fredag- og lørdagskveld) legger vesla :)
 
Vi legger en hver, hver kveld. Ene kvelden legger jeg eldste, neste kveld yngste.

Bortsett fra de gangene vi må på noe med jobben.
 
Pappaen gjør det stort sett hver kveld, så fremt han er hjemme. For jeg steller stort sett hver morgen.
 
Før var det som regel meg som la henne, men vi byttet på å ta kveldsstellet. Hun roet seg best for meg, for hun er en rutineunge og liker at ting er forholdsvis som vanlig. Men nå er jeg alene i ukedagene, så da tar mannen legging i større grad enn før. Ser at lillemor takler brudd i rutinene bedre enn før.
 
Det varierer. Jeg legger vel mest da,men sambo som er bonuspappa er veldig ofte med å legger,eller tar det når jeg er for sliten.
 
Det varierer fra kveld til kveld, jeg eller mannen. Hun bryr seg ikke hvem som gjør det. :)
 
Har alltid vært meg! Mannen har såklart gjort det han og, men det er 99% meg som tar legginga. Så står mannen opp litt oftere enn meg da:) blir nok litt forandring i rutinene nå som vi snart får en til ;)
 
Back
Topp