hvem lager landlord sin hvitost??

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
er det synnøve el tine?

for rema har vel ikke eget meieri?

var tomt for norwegia på rema nå,så kjøpte landlord,den var jo kanongod! og halve prisen!

det er vel hemmelig, er det ikke? Skal vel være det iallefall.

Mens Tine produserer billigost for Coop, viser godkjenningskodene at det er Synnøve Finden som produserer billigosten for Ica, Rema 1000 og Norgesgruppen [:D]

godkjenningskodene? hva er det?

jeg synes ikke at synnøve sin hvitost er så god jeg da!! hehe,men denne var jo det! derfor tenkte jeg med en gang at det var tine.

Vi er veldig fornøyd med den - aner ikke hvem som lager den - og syns den smeltet bra på pizzaen da vi brukte den.[:)]

landlord osten er knallgod å smelte! :D også smaker den nesten bedre enn norvegia :P

så bra!
ORIGINAL: niva

landlord osten er knallgod å smelte! :D også smaker den nesten bedre enn norvegia :P

Det dyre er ikke alltid det beste :)

Landlord sin er veldig god :)

alt er bedre enn norvegia...

Tror landlord er den jeg absolutt ikke liker.. den revne pizzaosten er helt forferdelig[:'(] Men liker godt xtra osten da som de selger på obs osv[:)] Aner ikke hvem som produserer hva da[:D]

ORIGINAL: ohBaby!

er det synnøve el tine?

var tomt for norwegia på rema nå,så kjøpte landlord,den var jo kanongod! og halve prisen!

Den er knall god! Sambo kjøpte feil (skulle ha norvegia) en gang, og vi har spist den siden[:)]

ORIGINAL: *Musti*

Mens Tine produserer billigost for Coop, viser godkjenningskodene at det er Synnøve Finden som produserer billigosten for Ica, Rema 1000 og Norgesgruppen [:D]

sign!

ORIGINAL: Sookie!

Tror landlord er den jeg absolutt ikke liker.. den revne pizzaosten er helt forferdelig[:'(] Men liker godt xtra osten da som de selger på obs osv[:)] Aner ikke hvem som produserer hva da[:D]

TINE produserer den [:)]

ORIGINAL: ohBaby!

er det synnøve el tine?

har jeg forstått rett er det danmark som produserer landlord produktene? [8|] sto noe på en bleiepakke engang, men usikker.. hehe

men som meieriet sier, det er hemmelig.. eller VAR.. nå skal man kunne finne det ut..

Back
Topp