Hvem la lim i sofaen min??

©Miss Fat

Gift med forumet
Søren og, sittet her siden jeg kom hjem etter levering av ungene i bhg. Frokost, bv og Ungkaren. Har hundretusen ting jeg skal gjøre, begynne med å pusse sølv. Skikkelig kjerring-oppgave men min mor sa jeg måtte pusse sølvkoppene til ungene....

Men hvordan kommer jeg opp av sofaen da??

Tror samme person har vært her, for jeg sitter fast jeg også

Fikk heldigvis satt på en vaskemasking før jeg satte meg ned

Den som har lagt lim i sofaen din har jaggu vært hos meg også! Skulle rydda og vaska og ikke minst sovet litt mer, men jeg klarer ikke komme til senga engang 

Tror det må ha vært et limtroll rundt omkring, for her har det jammen meg og vært noen!! 

Det er BV som har et limtroll for alle som sitter fast i sofaen sitter jo å leser og skriver her!! 

Tror det limtrollet var her også.........Men er syk så er kanskje litt unskyldt

Da fikk jeg karra meg opp av sofaen, tok tid med den limen idag ja.

Bare for å skryte litt så har jeg pussa sølv, støvsuga andre etasje, vaska bad, tørka støv på soverom og vaska alle gulv i andre etasje. Tok også fort over vaskeromsgulvet, kjøkkengulvet og doen nede.

Nå er det sofaen igjen for en stund.

Ser forresten for meg det er Elisabeth R forumsjef som stakk innom mens jeg var i barnehagen med en tube lim....

Jeg kom meg inn i senga nå jeg da, men BV ble med dit og : p

Men nå sier jeg GOD NATT for noen timer 

Oioi, da har du fått gjort en del!!! :) Jeg har fortsatt ikke fått gjort noe og spørs hvor mye det blir resten av dagen.. er trøøøøøt, men må i alle fall vaske litt klær.

Jeg har ett fjell med rene klær som skal brettes, bah kjenner at sofaen suger meg ned igjen med engnag jeg prøver å reise meg

Hehe, nå så jeg for meg at noen faktisk hadde sølt lim i sofaen din og spekulerte på hva som kunne hjelpe deg å fjerne limet. Hoho!
Men, kom deg opp av sofaen! Det føles såååå mye bedre å sette deg ned etterpå når du er ferdig med det du skal :D

Lykken_er_to skrev:
Tror en viss premie gir flere lim i sofan

Tror jeg også ;p

Back
Topp