Januarbaby16
Flørter med forumet
Idag er jeg 41+1 uker på vei, jeg har hatt vanvittige, konstante smerter i rygg og hele symfysen i over en uke nå, klarer såvidt å bevege meg og sovet minimalt, jeg er heldig hvis jeg får 3 timer søvn i løpet av en natt. Jeg merker veldig godt at dette går veldig negativt utover meg både fysisk og psykisk, jeg er totalt utslitt og har ikke tellingen på hvor mange ganger jeg bare har lagt meg ned å begynt å gråte fordi jeg er helt utslitt og har så vondt, føler meg helt hjelpesløs. Jeg har en gutt fra før av så å sove på dagtid etc utgår for min del.
Jeg har sendt mld til jordmoren min for å se om hun kan hjelpe meg på noen måte, men jeg vet at hun er veldig travel så jeg er redd hun ikke har tid til å ta meg inn før overtidskontrollen på fredag. Hvem kan jeg kontakte bortsett fra henne? Jeg må få noe hjelp slik at jeg i det minste får sove de neste dagene før fødselen starter....
Jeg har sendt mld til jordmoren min for å se om hun kan hjelpe meg på noen måte, men jeg vet at hun er veldig travel så jeg er redd hun ikke har tid til å ta meg inn før overtidskontrollen på fredag. Hvem kan jeg kontakte bortsett fra henne? Jeg må få noe hjelp slik at jeg i det minste får sove de neste dagene før fødselen starter....