Hvem kommer i utdrikningslaget?

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Jeg har fått beskjed av mine forlovere om å skrive en liste med de jeg vil at skal være med på utdrikningslaget.

Men hvem velger jeg?  mener dere at man kan velge venner som ikke kommer i bryllupet også?

Vi har flyttet veldig mye, og det er ikke sååå stor vennekrets vi har... [8|]

Jeg inviterte kun folk som også var invitert i bryllupet. Å invitere folk bare for å "fylle opp" gjestelista til utdrikningslaget syns jeg er direkte frekt. 

Jeg har bare skrevet opp folk som kommer i bryllupet. Jeg syns også det blir feil å invitere folk som ikke kommer i bryllupet.

så greit å høre andres meninger om dette... [;)]

For jeg hører så mye forskjellig ellers og da er det greit å finne ut hva som er vanligst!

ORIGINAL: camika

Jeg har bare skrevet opp folk som kommer i bryllupet. Jeg syns også det blir feil å invitere folk som ikke kommer i bryllupet.

ORIGINAL: singa

Jeg har bedt venner. Også av dem som ikke er bedt til bryllupet.

Skal invitere de som ikke skal i bryllupet, hvis ikke blir det bare meg og forlover [8D]
Skal ha et lite bryllup, med kun nærmeste famile og forlovere, så da blir det slik [:D]

samme her.

Samme her.

Jeg har bedt venner skal i bryllupet og venner som ikke skal!
Har selv vært i noen utdrikkingslag når jeg ikke skal i bryllupet, synes absolutt ikke det gjør noe!

ORIGINAL: PuseGull

Samme her. Har vært med på utdrikningslag der jeg ikke skulle i bryllupet også. Gjorde meg ingen verdens ting!

*pustelettaut* for vi har ikke bedt mange venner i bryllupet,..er så stor familie og har bedt noen venner utenom...Så for meg et stusslig utdrikningslag...

Blir det noen utdrikningslag på meg vil jeg ha de vennene jeg har/har hatt mest med å gjøre. De nermeste vennene vil jeg selvfølgelig også ha i bryllupet. Er også av den oppfatning at jeg ikke kommer til å ha noen i utdrikningslaget som ikke kommer i bryllupet. Det føler jeg blir feil.
Vil heller ha det "lite og intimt" istedetfor å fylle opp med "beskjente" som jeg ikke har så mye kontakt med,synes det skal være for de nærmeste. Men dette er min mening da [:)]

ORIGINAL: RosaDiamanter

ORIGINAL: to*gull!

Samme her...skal jeg be vennene min som kommer i bryllupet blir det bare 5 stk..boooring..!!

og er jo hyggelig for de andre som ikke skal i bryllupet å få oppleve litt av "dagen" åsså da...
siste utdrikningslaget jeg var i var vi hare 5 stk INKL sjåfør og bruden. Fikk plass i en bil hvor vi fartet hit og dit og hadde det suuperkoselig. Bruden var også veldig fornøyd.. [:)] Ikke at det hadde noe med saken og gjøre,måtte bare fortelle [:)]

Back
Topp