her blir det ikke invitert til noe barneselskap før hun er større. men vi er 3-4 veninner som er en del sammen og har fått barn i 07-08 og 09, så de kommer alltid på restefest ved bursdager, samma gjør vi hos dem.
så her blir det to feiringer, en med svigerfammen: besteforeldrene, tanten/onkelen, 3 fettrer, oldemor, tanta og onkelen til sambo.
min fam: besteforeldrene, de av mine søsken som er i området, min tante/onkel, snuppas fadder - en kompis av oss. her kommer også svigers på nytt som regel.
vi kan aldri feire alle under samma tak da vi blir så sinnsykt mange. men har veldig lyst at f.eks våre foreldre kunne møttes litt mer... sambo har mange søskenbarn, men kun 2 kusiner på farssiden, de pleier dukke opp på slike sammenkomster (om vi vil eller ikke), og det gjør gjerne mine to kusiner også da de kjenner snuppa godt og er som småsøstrer for meg å regne. men ikke alle bor her så er vanskelig å si...[:)]
så blir det et 3dje selskap med tre vennepar av oss og ca 5 barn til sammen som hun er mye med.
kunne tenkt meg å ta en STOR feiring, hvertfall med fammen, men da skulle vi hatt dobbelt så stor stue, minst.
neste år feirer hun kanskje litt mer selvstendig bursdag, dvs. at vi inviterer de hun leker med (stort sett de samme som nå, en del venner og familie av oss) men at de får en invitasjon og en av foreldrene er med... men det må vi se litt an, syns hun er for liten for det enda hvertfall, kanskje vi venter enda lengre... feiring av bursdagen blir det uanz[:)]