Hvem kommer dere til å be......

mammatilstorm

Elsker forumet
av barn i 2 års bursdagen til gullet nå? I fjord hadde vi babygruppa,men i år vet jeg ikke siden vi ikke møtes lengre. I barnehagen har han vel ikke noen bestevenner ennå,litt mer sånn at han er der alle andre er.
Veldig usikker på om jeg burde be noen av ungene han kommer til å gå i klasse med eller om det bare blir rart siden vi ikke har noe særlig kontakt ellers.

Trenger å høre noen meninger.[:)]

kommer til å ha besteforeldre og oldeforeldre på selveste dagen og så tanter,onkler+ søskenbarn dagen etter[:)] kommer til å ha noe barneselskap neste år tror jeg,men hun har jo 2 søskenbarn som er 3 år da,og hun ene ser jo alexandra opp til[:)]

blir kun familien.. prøvde på et lite selskap med barn i fjor, med venner av meg som hadde unger på samme alder.. det ente opp med masse kaker, og ingen som kom.. så det gidder eg ikkje i år

ORIGINAL: siggen

Besteforeldre, oldeforeldre, onkler, tanter og søskenbarn en dag og en dag hvor jeg og mine 2 nærmeste venninner slår sammen 3 barnebursdager og feirer sammen. Jeg har min som blir 2, så er det ei som bli 6 og ei som blir 10. Med søsken blir det 8 barn i alderen 1-10 år [:D]

Tenker å be to av mine jobbvenninner med like gamle barn, og håper den ene også tar med storebror på 4 år. Så er det en gutt fra barselgruppen vi fremdeles leker mye med, og leieboerene våre har en 1-åring som han leker mer og mer med. Det er de barna han leker mest med nå, så jeg tenkte at det får holde. Hvis det blir noen andre vi leker mye med framover, så ber vi selvsagt dem også.

Vi kommer til å ha barnebursdag på selve dagen, er en lørdag. Da gjør vi som i fjor, inviterer venner med barn på noenlunde samme alder. Så blir det familiebursdag dagen etter med besteforeldre, tanter og onkler.. [:)] Fungerte veldig bra i fjor [:)]

her blir det ikke invitert til noe barneselskap før hun er større. men vi er 3-4 veninner som er en del sammen og har fått barn i 07-08 og 09, så de kommer alltid på restefest ved bursdager, samma gjør vi hos dem.
så her blir det to feiringer, en med svigerfammen: besteforeldrene, tanten/onkelen, 3 fettrer, oldemor, tanta og onkelen til sambo.
min fam: besteforeldrene, de av mine søsken som er i området, min tante/onkel, snuppas fadder - en kompis av oss. her kommer også svigers på nytt som regel.

vi kan aldri feire alle under samma tak da vi blir så sinnsykt mange. men har veldig lyst at f.eks våre foreldre kunne møttes litt mer... sambo har mange søskenbarn, men kun 2 kusiner på farssiden, de pleier dukke opp på slike sammenkomster (om vi vil eller ikke), og det gjør gjerne mine to kusiner også da de kjenner snuppa godt og er som småsøstrer for meg å regne. men ikke alle bor her så er vanskelig å si...[:)]

så blir det et 3dje selskap med tre vennepar av oss og ca 5 barn til sammen som hun er mye med.

kunne tenkt meg å ta en STOR feiring, hvertfall med fammen, men da skulle vi hatt dobbelt så stor stue, minst.

neste år feirer hun kanskje litt mer selvstendig bursdag, dvs. at vi inviterer de hun leker med (stort sett de samme som nå, en del venner og familie av oss) men at de får en invitasjon og en av foreldrene er med... men det må vi se litt an, syns hun er for liten for det enda hvertfall, kanskje vi venter enda lengre... feiring av bursdagen blir det uanz[:)]

Vi må se an åssen det går med flytting osv. Men tanken er familieselskap på fredag eller lørdag(12 eller 13. nov), og barneselskap lørdag eller søndag(13. eller 14. nov).

På barnebursdagen inviterer vi venner av oss med barn.
Familiebursdag taler for seg selv.

Det blir familie+ to barn som er jevngamle med foreldre som er venner av oss [:)]

Ifjor feiret vi med barselgruppa også, men nå møtes vi ikke så ofte lenger så blir ikke noe i år [:)]

Vi hadde barnebursdag i fjor og skal ha barnebursdag i år :) Det blir en fra barselgruppa som vi har kontakt med, bff'en fra første dag i barnehagen, de er fremdeles erteris selv om de ikke går i samme barnehage lengre, jenta til en venninne av meg på 3, barnet til en annen venninne av meg som blir 2 i september, den nyfødte til bestevenninnen min (fyller 4 mnd da) og antagelig 1 fra nye barnehagen :)

I fjor var vi 4, i år blir vi 5 eller 6 :) Så blir det vel familiebursdag dagen etter.

ORIGINAL: Benjamin sin mamma

blir kun familien.. prøvde på et lite selskap med barn i fjor, med venner av meg som hadde unger på samme alder.. det ente opp med masse kaker, og ingen som kom.. så det gidder eg ikkje i år

Nei guri så kjedelig..[&o] Ikke det at dere ikke feirer med barn i år, men at ingen kom i fjor.. [&:]

Vet ikke helt, jeg tror vi feirer med familien en dag og venners barn neste dag eller noe slikt. Det er ikke før i desember for vår del, så jeg stresser ikke med det enda.. [:)]

familie tar jeg på en dag.
vurderer også en liten barnebursdag, men det blir ikke med noen fra bhg.
jeg føler at det er litt tidlig. jeg kjenner ikke alle foreldrene og barna enda.

Blir endel barn som han leker ofte sammen med. Ifjor hadde jeg også noen jobbkollegare med barn. Men kommer ikke til å innvitere de dette året, han vet jo nesten ikke hvem de er. Så tar derfor kun de han leker masse med. Ellers kommer noe familiehelgen før bursdagen[:)]

Back
Topp