Hvem klippet navlesnoren?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Pappaen, noe som var stort siden han ikke fikk gjort det med førstefødte pga hastesnitt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Pappaen klipte på storebror. Jeg selv på lillemor.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Legen pga hastekeisersnitt, noe som var veldig synd med at vi begge hadde sett frem til det og hadde lyst på bilde av det til babyboken...

Vi fikk beskjed rett før vakuumen at dem stod klare til å ta imot babyen på intensiven. En flokk på 8 stk av diverse personell var på fødestuen og vi skjønte raskt at pappaen desverre ikke fikk klippet. Jeg tror det var legen som stod for forløsningen som klippet.

Pappan klippet på begge to!:-)

Pappaen syntes det var litt ekkelt tror jeg også var han veldig overveldet over at sønnen hans nå var kommet ut, så han ville ikke :P Så her var det beste venninen min som gjorde det :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Pappaen gjorde det... Etter at navlestrengen hadde pulsert ferdig:) ga visst klar beskjed til jordmor om at det var viktig:)

Her var det jordmora som gjorde det tror jeg! Hadde keisersnitt med de to siste og første mann pustet ikke så der var det vel legen tror jeg !

Her tåler ikke pappan i huset slikt, så jeg klippet selv :) Med storebror klippet jordmor den :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Pappaen klippet på begge to :)

Back
Topp