Enig, forstår ikke at noen kan "kjenne liv" når fosteret er så vidt begynt å bevege seg, og har mye fostervann og plass å "bevege" seg i før det treffer livmorveggen. Kjenner godt igjen desse små boblene som lett kan forveksles med bevegelse. Men det er så og si umulig å kjenne noe som knapt beveger seg enda. ( Er sikkert hard i ordlaget mitt, så det beklager jeg) - men syns dette er et omdiskutert tema som vi aldri får noen fasit svar på, kanskje bare "krangling" for det er som å snakke til en vegg (beklager igjen uttrykket) til de som kjenner altfor tidlig liv. Fosteret ligger jo omkring bekkenområdet enda ( og da gjelder det diskusjonen/temaet om mage så tidlig som i uke 8-9+, jeg har ikke "troen" på en babymage så tidlig) - derfor kommenterer jeg aldri magebilder så tidlig, fordi jeg vet at livmoren/fosteret ikke er komt opp til mageregionen enda, og at alt flytter på seg i magen nå, tarmer +++ som lett kan forveksles med babymage. Jeg er tynn, bruker xs i klær tross 2 svangerskap bak meg og har ikke ekstra fett på magen, men jeg har fått mage, emn jeg vet at dette er ikke en baby mage enda!
*dagens "krasse" utblåsning fra meg om desse to emnene*