Hvem kjører? Og hvorfor?

Som regel mannen, vi kjører som oftest hans bil når vi skal ut sammen. Hender vi tar bilen min for korte turer, og da kjører jeg, men det er sjeldent.
 
Vi bytter på det :) Så spørsmålet om hvem som skal kjøre kommer hver gang vi skal ut. Jeg liker nok best langkjøring, mens mannen elsker å kjøre uansett. Er jo veldig behagelig å sitte på av og til:p Kommer jo gjerne an på hvem som er mest våken, eller hvem av oss som skal ut først.
 
Her er det stort sett han som kjører når vi kjører sammen. Fordi han liker å kjøre også slipper jeg å høre klaging:hilarious:
 
Avtaler dere før hver kjøretur da, hvem som sitter hvor? Også for en tur til butikken?

Her kjører mannen all småkjøring, og alltid først på langtur. Så tar jeg over hvis han evt blir sliten, eller så kjører han hele veien. Så vi har liksom «fast plass» :p
Sånn gjør vi det også :p
 
Bytter på. Gjerne meg på motorvei (fordi han ikke liker dem) og han i byen (fordi jeg ikke liker ham som kartleser :p). Akkurat nå er det bare ham, fordi graviditeten har ødelagt hjernen min og ingen stoler på hverken reaksjonsevnen eller bedømmelsesevnen min :oops::eek:
 
Hvis det er korte turer, så kjører jeg hvis det er min bil, og han hvis det er hans bil.
På lengre turer så kjører han - både fordi han liker å kjøre og jeg liker å være passasjer (og har samtidig mer tålmodighet til å sende smokk og brødskive o.l. til han som sitter baki :p), og fordi mannen er så dårlig selskap som passasjer fordi han ofte sovner :p
 
Stort sett mannen som kjører
 
Bytter på det. Ingen fasit på hvem som kjører når her
 
Avtaler dere før hver kjøretur da, hvem som sitter hvor? Også for en tur til butikken?

Her kjører mannen all småkjøring, og alltid først på langtur. Så tar jeg over hvis han evt blir sliten, eller så kjører han hele veien. Så vi har liksom «fast plass» :p
Vi har kun en bil så om jeg for eksempel skal få bilen i lunsjen kjører han osv omvendt så den som er enten først til bilen eller naturlig i bilen fra før kjører.

På langkjøring pleier jeg alltid å kjøre først, liker også å ha kontroll så vi begge trives med det :happy:
 
Bytter på korte turer, mannen kjører mest hvis det er lange turer.
 
Vi bytter på:) men må vel si at mannen kjører mest når vi skal langt. Ingen spesiell grunn.
 
Haha, vi vil begge aller helst kjøre. Så her er det stein, saks, papir hver gang vi skal ut og kjøre sammen :laughing002
Ofte så kjører vi en veg hver da :)
 
Mannen når vi kjører sammen, elsker å kjøre bil alene. Men liker virkelig ikke å ha med passasjerer. Da kan jeg ikke late som jeg står på scenen og er artist :p haha
Så da sitter jeg heller å fikler med mobilen eller strikker :)
 
Back
Topp