Hvem kan overta som tilgangsansvarlig?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Vi trenger en ny tga så fort som mulig her inne... :)
Er det noen som kan ta på seg ansvaret? :)

Kunne gjort det, men har ikke nådd opp til kriteriene for å få tilgang selv enda ;) :)

Kunne gjort det, men har ikke nådd opp til kriteriene for å få tilgang selv enda ;) :)

Men kan det ikke gjøres et unntak?? :D Vi må jo ha en TGA. Skulle meldt meg frivelig selv om jeg var litt mer dreven, bor jo her inn for tiden, men har ikke engang funnet ut hvor jeg må lete for å finne ut hvor mange innlegg jeg har i augustforumet:p

Men kan det ikke gjøres et unntak?? :D Vi må jo ha en TGA. Skulle meldt meg frivelig selv om jeg var litt mer dreven, bor jo her inn for tiden, men har ikke engang funnet ut hvor jeg må lete for å finne ut hvor mange innlegg jeg har i augustforumet:p
Hehe. Har ikke super peiling jeg heller :P men ser ut til at jeg blir gående hjemme resten av svangerskapet :( da er det fint å ha noe å gjøre på :P så er villig til å lære ;)

Hehe. Har ikke super peiling jeg heller :p men ser ut til at jeg blir gående hjemme resten av svangerskapet :( da er det fint å ha noe å gjøre på :p så er villig til å lære ;)

Samme her. Mannen klager på at jeg bruker mye tid på nettet, men når jeg er sykemeldt og kommer meg lite ut er dette min måte å være sosial på ;)

Samme her. Mannen klager på at jeg bruker mye tid på nettet, men når jeg er sykemeldt og kommer meg lite ut er dette min måte å være sosial på ;)
Hehe. Tror mannen her bare er glad for at jeg ikke sitter å river meg i håret lengre :P vanskelig å komme seg ut når man er så dårlig, og nå er bekkenet begynt i tillegg :o trenger denne sosiale biten da ;)

Back
Topp