Hei, jeg jobber til vanlig 80% og har fri 1 dag i uken fast. Jobber fortsatt..men føler det har startet å bli tungt. Kommer hjem og kaster meg til sengen, har ikke energi til overs ut over kvelden. Hva med dere andre, jobber alle fortsatt eller har dere tatt fullt/delvis sykmeld. Av forskjellige grunner. Spør av nysgjerrighet
er i uke 26+3 nå. Tar Sommerferie ca om 2 uker (i juli), gleder meg. Takk for svar.
nå har jeg også kronisk sykdom fra før av, så det spilte sikkert også inn. Skjønner der begynner å føles tungt nå da! Vurderer du å ta noe gradert sykemelding etter ferien? Blir nok veldig digg med ferie i alle fall 

Det er 3 uker fra ferien er over til permisjonen begynner så kan muligens bli sykemeldt da hvis det blir behov, men håper egentlig jeg "holder hele veien" da jeg får så god tilrettelegging. Er 90% på hjemmekontor så kan hvile i sofaen og senga mellom oppgaver.

Du er jo i en periode nå hvor det er helt innafor å være litt raus med seg selv i hvert fall! Altså, det er jo alltid lov å være, men du skjønner kanskje hva jeg mener