hvem inviterer man i dåpen?

dj73

Blir kjent med forumet
Ja, hvem inviterer dere egentlig? Selvsagt besteforeldre, faddere og evt tanter/onkler..Men inviterer dere venner f.eks?
Når vi hadde dåp til gutten vår Marco hadde vi så liten plass at vi inviterte kun de nærmeste og hadde koldtbord. Denne gangen skal vi ha tre retters middag på hotellet der mannen min jobber, og tenkte å ha kaffe og kaker hjemme..De næmeste til middag iallefall- ellers blir det kanondyrt..Vi blir 11-13 voksne + 4 barn.
Men til kaffe kan jeg jo ha flere gjester....hmmm..Hva gjør dere?

Vi inviterer de som er noe til Benjamin. Hans besteforeldre, tanter, onkler osv. + et vennepar av oss som har mye med oss og Benjamin å gjøre.

Vi inviterer
besteforeldre
tanter og onkler
og fadderene: 3-4 stk

Er det mange av dere som skal be oldeforeldrene til barnet?
Vi har ikke så veldig stor stue, så jeg vet liksom ikke helt hva vi skal gjøre med sitteplasser da, det er vel det største problemet! Dessuten blir det fort dyrt med maten også, og vi har ikke sånn kjempe god råd akkurat...
hadde jo vært litt koselig om de kom også da, og så er jeg litt redd de kommer til å bli furtne om de ikke blir bedt...

Ja vi skal absolutt invitere oldeforeldrene. [:)][:)]

ORIGINAL: Molsy

Ja vi skal absolutt invitere oldeforeldrene. [:)][:)]
vi også

Her blir det nærrmeste familie.. oldemor, besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarna til Benjamin.

Back
Topp