Hvem inviterer dere i dåpen??

Feb10Mai11Apr19

Elsker forumet
Heihei... Lurer på hvem dere inviterer i dåpen og evt hva dere skal servere?

Vi lurer på å ha nærmerste familie: oldeforeldre, besteforeldre, tanter og onkler + faddere!
Vet ikke hva som er vanlig idag:S

her blir d olderforeldre, besteforeldre ,onkel og tanter. her blir onkel og tanter faddre. blir kun dei nærmaste her o. søskenbarn ska ikkje komma. me blir 21 stk. e begrensa ka ein får plass t i stua. [:D]

t mat blir d koldtbord, som eg lage. med litt hjelp fra mamma og svigerinna mi. usikker på om me ska ha dessert, eller om me sette desserten på kakebordet. hmmmmm.

dokke da?

Vi har hele slekta mi vi.. Men det er for at dåpen skal skje på slektstreffet ;) Kommer til å be faddere, foreldre, besteforeldre... Må snakke mer med de som styrer med det der:) Hva som blir servert vet jeg ikke... For de er fellesmiddag på grendehuset etter gudstjenesten ;P Vi kommer bare til å spytte inn litt penger til ekstra mat vi ;P

kusiner, fettere, tanter, onkler, besteforeldre, oldemor, 2 venner av mormor, ett vennepar av meg, søsken, og en kompiss av BF... og di har jo med følge di fleste! også er det tanteungen min + ste søsken med følge på BF side!

maten har jeg spurt mamma om hun kan fikse så betaler jeg.. så mamma og pappa fikser hva vi skal ha til mat.. også blir det masse kaker .. :)

faddere, tanter, onkler, søsken og faddere. blir mellom 20-25 til dåpen.

skal servere lammestek. kake og kaffen blir dessert

vi har bedt Olivers tanter og onkler, besteforeldre, oldeforeldre og 2 av fadderne med følge (2 vennepar)
Totalt 4 faddere, 2 av de er brødrene til samboer og 2 venninner av meg [:)]

regnet frem til at vi kan bli 25 stk om alle kommer[:D]

oldeforeldre, besteforeldre, tanter og onklar og forhåpentlegvis ein halvbror :) Blir ca 20 :)

tanter og onkler av meg + søskenbarn a meg og deres familie...bare de som bor her i byen da (har 17 søskenbarn tilsammen[8D]) blir aaalt for mye hvis jeg sku bedd hele slekta [8D]... så blir d jo så klart foreldrene mine, søstra mi og mormora mi + 2 venninner som skal være faddere [:)].... så kommer vel familien til BF i tillegg da..må snakke nærmere med han om det, må vel få ordna invitasjoner å få sendt ut snart.

har planer om koldtbord, det er så lettvint og GODT[:)][:)][:)] så har jeg ei mormor som eeeeeelsker å bake...så hun tar seg vel av kakebaksten regner jeg med [8D]

til middag blir det faddere, foreldrene mine,bror og tantebarn og søster til samboer med familie. til kaffe blir det resten av familien

skal ha indrefilet i fløtesaus med tomat og champignon og ost og til dessert pannacotta... og kaker da

Her blir det mamma og pappa, min mormor, bror min med kone og to barn, søsteren min med mann og to barn, bror min med tre barn, samboeren sine foreldre, onkel og tanten hans, søster og ett barn (mannen er bonde så han kommer ikke og de to andre barna skal noe annet) og broren hans med samboer og ett barn. Utenom dette kommer en veldig god venninne av oss med sønnen (som også er bestevennen til eldste jenta våres på tre år), en kollega av samboer med konen også kommer daddaen til ungene våres . Jeg har kjent hun siden hun var 2 år og passet hun selv når hun var liten, da jenten våres ble født så begynte hun å passe hun og har vært daddaen hennes i tre år og fortsetter for lille gutten våres også [:)]

Her blir det hans foreldre, hans 2 brødre og søster med følge/kone. Barna deres 5 stk totalt), min far og hans samboer, min eldste bror+ kone og to barn, min søster og hennes samboer, min brors eks, hennes samboer og hennes sønn (min nevø). Min andre bror bor for langt vekke til at han kommer i dåpen. Sånt sett blir det bare familie, men synes det blir mange nok da.[:)]

ORIGINAL: blåbæret

Heihei... Lurer på hvem dere inviterer i dåpen og evt hva dere skal servere?

Vi lurer på å ha nærmerste familie: oldeforeldre, besteforeldre, tanter og onkler + faddere!
Vet ikke hva som er vanlig idag:S

samma her var ca 20 sist

Besteforeldra,oldeforeldra,faddera..onkler å tanter av oss..å de nermeste vænnepar.
:)

Tusen takk for masse svar jenter:) setter utrolig stor pris på det:) skal bestille invitasjoner eller lage nå i løpet av helgen:)

Her inviterer vi de samme som sist...

Oldeforeldre
Besteforeldre
Tanter
Onkler
(mulig ett søskenbarn hvis hun er født til dåpen[;)])

Fadderene er mest sannsynlig fra de som blir bedt - siden vi gjerne vil ha fra familien. (blei en merkelig setning, men dere skjønner vel [8D])

Mat vet jeg ikke enda. I storesøster sin dåp hadde vi biff stroganoff med tilbehør og masse forskjellige kaker. Blir vel noe av det samme denne gangen også.
Blir vel ca 20 stk tenker jeg.

Besteforeldre, oldemor, tanter/onkler, kusiner/fettere og faddere ba vi. Oldemor orket ikke siden hun er veldig gammel, men ellers kom alle.

Vi serverte småsuppe og bløtekake siden det var gudstjeneste kl 20 og gjestene var bedt til kl fem på ettermiddagen!

[:D]

Barnets besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn...(fadrene er innen slekta) i tillegg til mine tanter og onkler siden min slekt er bitteliten mens hans slekt er ganske stor og han har et helt annet forhold til sine tanter og onkler enn det jeg har.....

barnets besteforeldre,onkler å tantene,feterene ho sis(er bare 1 og 2 mnd som skiler di)onklene å tantene til me å mannen,oldeforeldre og min fetter(han er mye hos oss)og kusina mi som bare e 6mnd:-) skal egentli ikke ha barn for blir så mange men sier seg jo selv at di små må være me..og feteren min er mye hos oss å blir komfrimant i år

skal ha koltbord å kakker

Back
Topp